Hva skal dere spise til middag idag ?

Her ble det nachos igår, idag blir det lettsaltet torsk, smeltet smør, raspet gullerøter, poteter :) Og så en bedre kvelds med reker og div

Termin 4.januar ❤
 
Igår ble det fullkornspita med mye godt fyll. Idag er jeg ikke helt sikker på hva det blir.
 
Wow , dette så godt ut, hva er det oppi denne ?

Det er squash, paprika, chilli, løk, hvitløk som jeg freser lett i panna, så har jeg over litt matfløte, en skje østerssaus og kokt fullkornspasta rekende har jeg i helt på slutten. Mmmmmmm


Termin 13 januar❤️❤️
 
Det er squash, paprika, chilli, løk, hvitløk som jeg freser lett i panna, så har jeg over litt matfløte, en skje østerssaus og kokt fullkornspasta rekende har jeg i helt på slutten. Mmmmmmm


Termin 13 januar❤️❤️


Høres veldig deilig ut untatt løken osv.. men kan jo prøve uten det ;)
 
Idag ble det kylling og ris :) så enkelt, og så godt!!


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
flymat.... siden vi får middag på flyet. Krysser fingrene for noe godt
 
TUI heter selskapet, eid av star tour tror jeg
 
I dag er jeg usikker på middag, min kjære jobber i dag og i morgen, så da blir det ikke like kjekt å lage middag.

I går skulle jeg lage hjemmelaget lasagne, men jeg var så dårlig etter en dag på jobb, at jeg ble liggende på sofa med hodepine i stedet.
 
Taco :) samboeren har tenkt å Gjøre en vri med å ha vannmelon i salaten.. så detta blir interessant :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Idag ble det kyllinglår, ris, salat og bearnesaus :)
 
I dag er jeg usikker på middag, min kjære jobber i dag og i morgen, så da blir det ikke like kjekt å lage middag.

I går skulle jeg lage hjemmelaget lasagne, men jeg var så dårlig etter en dag på jobb, at jeg ble liggende på sofa med hodepine i stedet.


lagder du da pastan fra bunn selv også?
 
I dag tror jeg det blir salat, hvitløksbrød, kjøtt og noe potet til.. ikke riktig bestemt meg :p
Bare meg og mannen så da kan vi spise litt seint :)
 
Idag blir det pastasalat med bogskinke, agurk, cherrytomather, fetaost, mais, salat, druer :D

deilig i denne varmen :D
 
Back
Topp