Magebilder!!

Takk for det :) Ja, det varierar veldig fra person til person :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
jeg føler meg enorm :p men ligger litt under på på gj,snittet på sfmålet.. Alle er forskjellig og har forskjellige kropper så nesten umulig å sammenligne :)
 
jeg føler meg enorm :p men ligger litt under på på gj,snittet på sfmålet.. Alle er forskjellig og har forskjellige kropper så nesten umulig å sammenligne :)
Ja- eg er litt stor fra før og ein rygg som er "skeiv"- hjelper ikkje på at eg føler meg mindre ;) Det er heilt sant. Spennande å høyre korleis andre har det/føler det :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja- eg er litt stor fra før og ein rygg som er "skeiv"- hjelper ikkje på at eg føler meg mindre ;) Det er heilt sant. Spennande å høyre korleis andre har det/føler det :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
får bare nyte magen så lenge den er der, selv om jeg syns den begynner å bli i veien :p
 
ImageUploadedByBV Forum1405714239.749903.jpg

Digger at den begynner å bli litt stor :D føler meg nesten ikke gravid :( alle sier jeg er så liten... Den vises jo nesten ikke frampå... Er så høy


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vis vedlegget 68993

Digger at den begynner å bli litt stor :D føler meg nesten ikke gravid :( alle sier jeg er så liten... Den vises jo nesten ikke frampå... Er så høy


Sent from my iPad using BV Forum
hærlig fin mage :) ingen tvil om hva du har i magen hvertfall ;)
 
CAM3279.jpg

30 + 2 :) Tatt i kveld på selvutløser :)
 
Back
Topp