Magebilder!!

Haha, artig bilde :)
 
uke 29+6


Sent from my iPhone using BV Forum
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1405275086.328560.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1405275086.328560.jpg
    117,2 KB · Visninger: 139
Last edited:
PSX_20140715_084326.jpg
♡ ♡ 30 uker ♡ ♡
 
Uke 33+2, plutselig begynte magen å vokse fort!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1405456009826.jpg
    1405456009826.jpg
    37,2 KB · Visninger: 140
31 + 5. Er magen stor? Eg får stadig høyre "Så stor du er", "no kan det ikkje være lenge igjen", "eg har ikkje sett så stor mage på lenge" osv..
Magen er sjølvsagt større seinare på dagen da eg blir oppblåst og om morgonen er den jo "tom" :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1405575053969.jpg
    1405575053969.jpg
    61,6 KB · Visninger: 145
31 + 5. Er magen stor? Eg får stadig høyre "Så stor du er", "no kan det ikkje være lenge igjen", "eg har ikkje sett så stor mage på lenge" osv..
Magen er sjølvsagt større seinare på dagen da eg blir oppblåst og om morgonen er den jo "tom" :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Du ser ikke spesielt stor ut, fin babykul:)
 
Mammaiseptember14: Du er ikke stor i det hele tatt. Nydelig babymage har du ❤ Jeg blir så irritert over alle som skal kommentere magene til gravide. Jeg får også høre av spesielt svigermor at jeg er stor Hun sier hele tiden at jeg kommer aldri til å gå ut tiden pga magen er så stor Dette sier hun hver gang jeg ser henne,så nå har det blitt til at jeg unngår å se henne. Blir jo bare såret og irritert over sånne kommentarer...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
31 + 5. Er magen stor? Eg får stadig høyre "Så stor du er", "no kan det ikkje være lenge igjen", "eg har ikkje sett så stor mage på lenge" osv..
Magen er sjølvsagt større seinare på dagen da eg blir oppblåst og om morgonen er den jo "tom" :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Syns magen var fin. Ikke spesielt stor. Helt normal vil jeg si. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mammaiseptember14: Du er ikke stor i det hele tatt. Nydelig babymage har du ❤ Jeg blir så irritert over alle som skal kommentere magene til gravide. Jeg får også høre av spesielt svigermor at jeg er stor Hun sier hele tiden at jeg kommer aldri til å gå ut tiden pga magen er så stor Dette sier hun hver gang jeg ser henne,så nå har det blitt til at jeg unngår å se henne. Blir jo bare såret og irritert over sånne kommentarer...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Åå, Takk skal du ha ♡
Ja, da er me to. Trur ikkje dei skjønna kor sårande det faktisk kan være. Huff, så utruleg irriterande. Er ikkje kjekt når det blir sånn. Håpa ho skjerpa seg... Eg har aldri vært liten heller, så har vell med det å gjere.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
31 + 5. Er magen stor? Eg får stadig høyre "Så stor du er", "no kan det ikkje være lenge igjen", "eg har ikkje sett så stor mage på lenge" osv..
Magen er sjølvsagt større seinare på dagen da eg blir oppblåst og om morgonen er den jo "tom" :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
absolutt ikke stor, når det er sagt, noen har stor, andre små, noen midt imellom, alt er normalt :) Syns du har fin mage :)
 
uke 32+4.jpg 32+4 nå oguke33.jpg uke33 med forrige (samme toppen :p )
 
absolutt ikke stor, når det er sagt, noen har stor, andre små, noen midt imellom, alt er normalt :) Syns du har fin mage :)
Takk for det :) Ja, det varierar veldig fra person til person :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp