Noen som har tenkt på

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Stellekommode/bord?
Vi har litt liten plass på badet pga hjørnebadekar, men lurer på å erstatte det med et mindr badekar, slik jeg fåe plass til den stellekommoden jeg har lyst på :-)

Termin 4.januar ❤

Har sett litt på disse. Men har lyst og gjerne prøve de ut med tanke på stødighet og slikt?
Har og falt for en stellekommode fra baby dan og brio sin stellekommde :-)

Termin 4.januar ❤

Har sett litt på disse. Men har lyst og gjerne prøve de ut med tanke på stødighet og slikt?
Har og falt for en stellekommode fra baby dan og brio sin stellekommde :-)

Termin 4.januar ❤
Kanskje dra på en barnebutikk som selger å spørre om å få se på å årøve ut på butikken ? :)
Mange fine stellebord, litt usikker på hva jeg vil ha :p

Jeg har et relativt lite bad, med skråtak (!!), så jeg må ha et stellebord med hjul på, ellers blir det stående midt i veien for alt hele tida ...

❤️25.1.15❤️

De siste to gangene har jeg brukt vaskemaskiner/tørketrommelen :) nå har vi satt disse oppå hverandre så må finne en annen løsning på dette :P

Termin 17. Januar

Jeg også har ting oppe på hverandre og veldig litet bad, så her blir det evt en stellematte bare som jeg kan legge på min seng som er rett ved siden av badet el. en kommode med stellebord ved siden av senga... :)

Tror jeg tar stellebordet i gangen nede jeg, orker ikke å gå opp og ned trappa hele tida for å skifte bleie.
Ellers har vi brukt en sånn benk vi har på badet med de 2 andre ungene.

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Vi bruker en vanlig komode som vi legger en stellematte på:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg steller på vaskemaskinen, har ikke plass ellers på badet. Har hylle på veggen med bleier og alt utstyr, så det fungerer bra.

Jeg hadde ikke omorganisert mye på badet for å få stellekommode. Den er aktuell så kort tid.
Vi laget benk over vaskemaskinen da vi pusset opp, så hadde vi stellematte oppå der og ryddet klar egne skap og hyller til bleieskifteting.

1. Mann skal bli storebror

Vi har ikke plass på badet, så vi kommer til å kjøpe sånn man har over sprinkelsenga :) Og når vi må stelle på badet (ved bading) så har vi bare ei ekstra stellematte som vi legger på gulvet, den setter vi opp mot veggen når den ikke er i bruk. Jeg har alltid likt å ta stellet på gulvet best, men nå har jeg vært sånn som gjerne sitter på gulvet fremfor sofaen også da... :p

(Vi kommer til å henge en sånn ting til å ha bleier og slikt i rett over sprinkelsenga på veggen)

Vi har kjøpt en slik brukt av noen venner som skulle flytte:) :ImageUploadedByBV Forum1405504948.284359.jpg
Har ikke plass til den i dag, men skal pusse opp badet å slå sammen bad og toalett:)
Kommoden skal settes inn på barnerommet når den ikke brukes som stellekommode lengre:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Vi har kjøpt en slik brukt av noen venner som skulle flytte:) :Vis vedlegget 68709
Har ikke plass til den i dag, men skal pusse opp badet å slå sammen bad og toalett:)
Kommoden skal settes inn på barnerommet når den ikke brukes som stellekommode lengre:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Den var kjempe fin!! Har sett på en lignende, falt helt for den :-)

Termin 4.januar ❤

Den stellekommoden jeg brukte til de to eldste hadde stellematte oppå og ett badekar i øverste skuff (en kan løfte opp toppen)
Håper å finne ett badekar til den samt stellematte siden jeg antok jeg var ferdig med babyer etter jentungen på 14 og kastet kar og matte :-)

Den stellekommoden jeg brukte til de to eldste hadde stellematte oppå og ett badekar i øverste skuff (en kan løfte opp toppen)
Håper å finne ett badekar til den samt stellematte siden jeg antok jeg var ferdig med babyer etter jentungen på 14 og kastet kar og matte :-)
Akuratt slik jeg har kjøpt :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp