Gravidklær

Kaley

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
I går reiv jeg ut alle klærna mine i skapet og fant ut at jeg kun har noen sommerkjoler jeg passer inn i, nå som magen buler ut. Har noen tips til hvor man kan få kjøpt fine gravidklær, helst i butikk?

Nettbutikker er sikkert fint det og, men jeg må på shopping -i dag- da jeg har presset meg inn i en alt for trang bukse for siste gang! :-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

H&M har vel rimlige og fine mammaklær i butikken og. Men vet ikke alle H&M butikker selger mammaklær. :-)

Termin 4.januar ❤

H&M har vel rimlige og fine mammaklær i butikken og. Men vet ikke alle H&M butikker selger mammaklær. :-)

Termin 4.januar ❤

Da håper jeg de har noe på H&M her, jeg trenger desperat nye bukser!! :-P

Har bestilt meg deilige bukser på hm, men for de me litt kraftige legger (les:meg) var de litt små i størrelsen.. Bare litt obs :) Tenker det er jo tidlig i svangerskapet, og har enda mye å vokse på meg..:-P Mammabuksene er det beste jeg har gått med på leeeeenge! ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Har bestilt meg deilige bukser på hm, men for de me litt kraftige legger (les:meg) var de litt små i størrelsen.. Bare litt obs :) Tenker det er jo tidlig i svangerskapet, og har enda mye å vokse på meg..:-P Mammabuksene er det beste jeg har gått med på leeeeenge! ;)

Hehe, vil tru det er behagelig ja :-) Gleder meg til å ta meg noe som ikke føles som et pølseskinn på kroppen!!

Hehe, vil tru det er behagelig ja :-) Gleder meg til å ta meg noe som ikke føles som et pølseskinn på kroppen!!

HM har også noen deilige "harem"lignede bukser, med tynt stoff.. De er også helt fantastiske å gå med! Serli nå både med mage og varme!:p jeg fant en med leopardmønster..:-P

HM har også noen deilige "harem"lignede bukser, med tynt stoff.. De er også helt fantastiske å gå med! Serli nå både med mage og varme!:p jeg fant en med leopardmønster..:-P

Jeg har en sånn i leopard jeg også! :-D Men jeg synes det er vanskelig å finne en løssittende topp som ser pen ut til den, vil skjule kulen litt enda siden vi ikke har fortalt alle om nyheten :-)

Jeg har en sånn i leopard jeg også! :-D Men jeg synes det er vanskelig å finne en løssittende topp som ser pen ut til den, vil skjule kulen litt enda siden vi ikke har fortalt alle om nyheten :)

Sniker fra september her:) Utenom mammabukser fra HM kan jeg anbefale den superstrech jeans buksen til 599,- på BikBok. Jeg kjøpte den tidlig i svangerskapet, og den passer enda:) (Tok 1-2 størrelsen større) Er ikke sikkert du liker den sa, men verdt et forsøk?:) Ellers har jeg ikke kjøpt så mye mammaklær, bare klær som er fine i passform til magen nå og som gjerne kan brukes etterpå og:)

Sniker fra september her:) Utenom mammabukser fra HM kan jeg anbefale den superstrech jeans buksen til 599,- på BikBok. Jeg kjøpte den tidlig i svangerskapet, og den passer enda:) (Tok 1-2 størrelsen større) Er ikke sikkert du liker den sa, men verdt et forsøk?:) Ellers har jeg ikke kjøpt så mye mammaklær, bare klær som er fine i passform til magen nå og som gjerne kan brukes etterpå og:)

Da blir det nok en tur innom BikBok i dag :-) Takk for tipset! :-D

Ja, tror det som er vanskeligst er å finne passende bukser/shorts! Finnes heldigvis mange vanlige topper/kjoler osv som man kan klare å få plass til magen i :-D

Synes og at hm har fine og gode mammajeans:) men i motsetning til Plokkfisk synes jeg de er store i størrelsen :) de har og mye fint på zalando.no. men det er litt dyrere der. Veldig greit at det er fri frakt OG retur:)

Eneste rene mammaplagget jeg har skaffet meg er snekkerbukse, siden jeg desverre hadde kastet den jeg hadde i en eller annen flytteprosess.
Ellers kjøper jeg helt vanlige klær men i ett nr eller to for stort på bukser.

Er enig med både plokkfisk og stjernedryss her :P hm sine bukser er trange i leggene for de som har litt kraftigere legger. Jeg synes og de er litt liten over hoftene i den størrelsen jeg normalt ville brukt, mens den magedelen er skikkelig svær og pløsete..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Syns gravidbuksene fra HM varierer fra hvilket produkt man velger. Jeg kjøpte forleden 3 stykk og alle i samme størrelse. Den ene passer perfekt. Og den andre er litt vid i livet, men sitter fint på beina. Og den tredje skulle man tro var i to størrelser større :p Ellers har jeg noen ammetopper fra HM og stoffet er bare helt fantastisk!

Er enig med både plokkfisk og stjernedryss her :P hm sine bukser er trange i leggene for de som har litt kraftigere legger. Jeg synes og de er litt liten over hoftene i den størrelsen jeg normalt ville brukt, mens den magedelen er skikkelig svær og pløsete..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jeg fikk kjøpt meg en bukse i dag fra H&M, den passa perfekt! Mulig jeg var veldig heldig, for jeg prøvde bare den ene! :-)

H&m var eg og handlet hos. Bukser til 200kr på tilbud;)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Ja anbefaler H&M, men Lindex har også noe. Tror de er romsligere i størrelsen også. Jeg er mer bekymret for vinterjakker for gravide?? Hvor får man tak i det?

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Ja anbefaler H&M, men Lindex har også noe. Tror de er romsligere i størrelsen også. Jeg er mer bekymret for vinterjakker for gravide?? Hvor får man tak i det?

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Har tenkt på det samme!:o kjedelig å kjøpe en jakke som kun blir brukt en sesong.. Gidder ikke spandere det dyreste da nei!.. :o det burde da finnes noe på salg nå?!....:p

Juhu, var nettopp på H&M og handla mammadongeribukse på salg til en hundrings! Helt fin passform. Synes generelt det er lite mammaklær å få, men ikke så helt gæli utvalg der i forhold til en del andre butikker jeg har kikka i. (For dere i Oslo: Den rett i nærheten av, ikke inne på, Oslo City).

Har tenkt på det samme!:o kjedelig å kjøpe en jakke som kun blir brukt en sesong.. Gidder ikke spandere det dyreste da nei!.. :o det burde da finnes noe på salg nå?!....:p

Jeg kjøpte en boblejakke på salg hos Risøe sist jeg var gravid. Veldig fornøyd med den siden den har innvendig snøring i livet. Så da passer den ellers også :)

Back
Topp