Håpløst legekontor!

Kaley

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Jeg fikk ikke time til første kontroll før i uke 14, deretter ble den flytta til uke 15 pga. ferieavvikling. I morgen skal jeg altså egentlig på første kontroll hos lege og ringte nettopp for å spørre om tidspunktet på timen, da jeg ikke var sikker på om det var kl 09 eller 10. Da får jeg beskjed om at det har vært så mye rot i systemene deres så min første kontroll er satt til svangerskapets 19. uke!!! Hva i alle dager?? Har de ikke oversikt over rutiner og hva den gravide har krav på av kontroller? Hva med OUL? Skal jeg få det i uke 30 da eller? Herregud så frustrert jeg blir.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Da ville jeg ringt jordmor og spurt litt om hjelp..

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Da ville jeg ringt jordmor og spurt litt om hjelp..

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Vurderer å klage det inn til pasientombudet, men vet ikke om det er en sak de vil ta seg av.

Skal ringe jordmor etterpå!! :-)

Ja bare ring jordmor å få time der isteden:) du kan jo ikke ha det så sent! Håper du får time hos jordmor:)

<3 vinter prinsesse <3

oiii sååå pass ja. Veit legen min har det hektisk med passienter. husker forje sommer da var
det 2-3 mnd ventetid på time. og vært sånn i høst også lang ventetid og vis har bestilt akutt time har
jeg fått en annen lege. Men nå fikk jeg faktisk time da jeg ønsker! å fikk det da jeg er 11+5 :)

oiii sååå pass ja. Veit legen min har det hektisk med passienter. husker forje sommer da var
det 2-3 mnd ventetid på time. og vært sånn i høst også lang ventetid og vis har bestilt akutt time har
jeg fått en annen lege. Men nå fikk jeg faktisk time da jeg ønsker! å fikk det da jeg er 11+5 :)

Såppas ja! :/ Jeg bestilte dog timen i april, så synes det er litt vel lenge å vente, hehe. Godt å høre at noen får oppfølging i hvertfall :-D

Back
Topp