Skravletråd

Vel, bilen var uansett ikke til meg selv...Da hadde jeg oppsøkt en annen forhandler enn toyota:P Jeg var bare med ei venninne som ikke har peiling på biler, haha

Jeg gjør det hele tiden:p Tror visst ikke jeg har magemål;)
Vi endte på gatekjøkken, og jeg har spist en bifftallerken:p
Hehe, WOOOW :P nja du er nå så liten så da ere kanskje wow? :P Jeg eier ikke metthetsfølelse. er jeg i slag spiser jeg en 200grams sjokoplate etter middag, uten pause :(

Åh? Kjedelig da...
Hva jobber du med?:)
Jeg skal ha min første vakt i aug, ekstravakt:)
Jeg er hj.pleier, men begynte i bhg for noen år siden. Storkoser meg :) er bare 3 mnd på jobb nå da, og med 2 timer ammefri daglig blir det ikke så lange dager. 3 mnd mens far har perm, så ferie og ulønnet perm i 3 mnd til :) DET gleder jeg meg til! hva jobber du med - eldrehjem husker jeg rett?

Hehe, WOOOW :p nja du er nå så liten så da ere kanskje wow? :p Jeg eier ikke metthetsfølelse. er jeg i slag spiser jeg en 200grams sjokoplate etter middag, uten pause :(

Det var en stor porsjon jo!!!
Jeg er ikke gigastor nei:P

Jeg er hj.pleier, men begynte i bhg for noen år siden. Storkoser meg :) er bare 3 mnd på jobb nå da, og med 2 timer ammefri daglig blir det ikke så lange dager. 3 mnd mens far har perm, så ferie og ulønnet perm i 3 mnd til :) DET gleder jeg meg til! hva jobber du med - eldrehjem husker jeg rett?

Tja, helt feil husker du ikke. For er mulig jeg har nevnt her inne at jeg har jobbet med eldre før.
Nå jobber jeg imidlertid med psykisk utviklingshemmde. Er vernepleier:)

Godt du skal ha mer ulønnet perm da:) Jeg er i ulønnet permisjon helt til juli 2015 enn så lenge:D Så får vi se...

Back
Topp