★☆★Felles skravletråd★☆★

Kanskje hun er på ferie laaaangt unna :)


Jeg ryker i dag... 1,8 kg opp :( Ikke gjort noe galt, men det er vann, skikkelig kjipt å ryke pga vann i kroppen.

Ja, det kan hende.

Eg og hadde kjempe oppgang denne uka :( 1,5 kg her. Veldig kjipt når en prøver så godt en kan. Men fikk mensen i starten av uka, så da vet en kordan det blir. Sjokolade suget blir for stort :/ vi må komme sterkt tilbake i neste krig :) håper folk blir med fra høsten av igjen :) eg har hvertfall oppnådd mye forandring ila. desse to krigene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kanskje hun er på ferie laaaangt unna :)


Jeg ryker i dag... 1,8 kg opp :( Ikke gjort noe galt, men det er vann, skikkelig kjipt å ryke pga vann i kroppen.
Ja, det er skikkelig kjipt:(
Ikke noen god uke for meg heller denne uka:/
Lykke til videre. Vi får kjøre på med en ny runde til høsten:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tidsforskjell? :p ikkje heilt med no :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Ferie. :) 9 timer forskjell, da jeg stod opp fredag var klokken allerede etter 19 norsk tid. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ferie. :) 9 timer forskjell, da jeg stod opp fredag var klokken allerede etter 19 norsk tid. :)


Sent from my iPad using BV Forum

Da va det bra du fikk lagt inn torsdagsvekta før :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er alle sammen klare for siste innspurt av denne krigen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har lagt ut ny påmelding te ny krig. Sleng deg med ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Gleder meg til vi starter med ny krig igjen:) Håper vi får til oppstart i løpet av august da:) Ikke bra at man tar alt for lang ferie heller:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gleder meg til vi starter med ny krig igjen:) Håper vi får til oppstart i løpet av august da:) Ikke bra at man tar alt for lang ferie heller:p


Sent from my iPhone using BV Forum

Av erfaring pleier det lett gå noen uker fra man sitter frist til folk er klare med vekt osv. Men håper vi får det kjapt i gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er alle sammen klare for siste innspurt av denne krigen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har vel egentlig tatt litt ferie. Vi har vært ute å spist i går og i dag har vi spist dessert når eg va på middag hos mamma og de. :/ får komme sterkt tilbake neste krig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg har vel egentlig tatt litt ferie. Vi har vært ute å spist i går og i dag har vi spist dessert når eg va på middag hos mamma og de. :/ får komme sterkt tilbake neste krig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det skjønner jeg godt :) Må ha litt ferie også;) Jeg prøver å stå på litt nå før jeg skal ha de siste ukene med ferie:) Hadde vært gøy å komme til finalen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Av erfaring pleier det lett gå noen uker fra man sitter frist til folk er klare med vekt osv. Men håper vi får det kjapt i gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, skjønner den:) Satser på at vi kommer relativt raskt i gang etter ferien da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1405361842.558184.jpg

Har slått opp da nya teltet mitt i ståvo eg :D no e alt klart for camping :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det tok litt stor plass ja :p va vist 5 m langt : D vi skal til Danmark og i Legoland :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det tok litt stor plass ja :p va vist 5 m langt : D vi skal til Danmark og i Legoland :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Dere får god plass alle sammen da:)
Hørtes ut som en fin ferie det:) Kommer sikkert til å dra dit en tur om noen år vi også:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere får god plass alle sammen da:)
Hørtes ut som en fin ferie det:) Kommer sikkert til å dra dit en tur om noen år vi også:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det e et 5 mannstelt. Så vi skal vel akkuratt klare det. :) hihi. :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp