13/7

God kveld!
Vi dro til hjembygda mi i dag og tok med oss mamma, pappa, lillebroren min og bikkja ut på sjøen - i deres båt, vel og merke.;)
Kosa oss masse på noen svaberg med vannpytter som ligger langs fjorden her og har bada, fiska, grilla egen fisk og pølser, også laga mamma en epledessert. Herlig!!♡
Bilderas fra dagen vår
Utsikta: Vis vedlegget 68441
Fersk, grilla lyr med grillkrydder:Vis vedlegget 68442
Mammas epledessert m.vaniljekesam: Vis vedlegget 68443
På vei hjem:
Vis vedlegget 68445
Mamsen nyter tilværelsen mens vesla sov i båten:Vis vedlegget 68446

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så flott dag dere har hatt :-D vakkert ♡
Deilig med fisk og epledessert. ... ble veldig fristet :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hallo hallo :)

Vi kom hjem fra Kreta i går. SOM vi har kosa oss på en helt herlig ferie!!! Vi skal definitivt reise tilbake til Rethymnon!! Kunne godt vært lengre enn 14 dager jeg altså :p :cool: Hermine ville heller ikke reise hjem, ikke før hun fikk høre at kusina på 4 var her, DA var det greit å reise hjem :)

Vi har kommet hjem til nydelig sommervær og 20 grader. Deilig å kunne være i sola uten å krepere av hete da! :D

Idag har jeg vaska 4 maskiner med klær og så har vi vært hos mamma og feira bursdagen min som er i morgen. Det ble både reker, jordbærbløtkake og gaver :D

Torsdag reiser vi til Tønsberg og blir i 12 dager, så nå skal jeg pakke alle de rene sommerklærne pent ned i kofferten igjen :p

Velkommen hjem :-D flott at dere har kost dere masse da ;-)
Men bedre å komme hjem til frisk luft :-)

Håper dere får en fin tur til Tønsberg på torsdag, og at dere får fint Vær :-)

Gikk det bra med Hermine på flyet? :-)

Ungene sovnet raskt i dag. Vi har spist markjordbær nedi veien her. Er sååå digg. Synd det alltid er så få av de :-(

Hva Gjør dere i kveld? :-)

Så flott dag dere har hatt :-D vakkert ♡
Deilig med fisk og epledessert. ... ble veldig fristet :-)

Ja, dette var bare en fantastisk søndag!:) Epledesserten skal jeg iallfall lage selv en dag: oppskjærte epler og biter av Digestivekjeks med kanel og sukker på, grilla i folie. Og serveres med vaniljekesam eller is. Deilig! Hadde jeg bare hatt epler..Ble crispokjeks og kaffe istedet.;)

Så deilig at barna sovna fort hos deg. Her styrer hun fortsatt..:confused:

Vi kom hjem fra Kreta i går. SOM vi har kosa oss på en helt herlig ferie!!! Vi skal definitivt reise tilbake til Rethymnon!! Kunne godt vært lengre enn 14 dager jeg altså :p :cool: Hermine ville heller ikke reise hjem, ikke før hun fikk høre at kusina på 4 var her, DA var det greit å reise hjem :)

Vi har kommet hjem til nydelig sommervær og 20 grader. Deilig å kunne være i sola uten å krepere av hete da! :D

Idag har jeg vaska 4 maskiner med klær og så har vi vært hos mamma og feira bursdagen min som er i morgen. Det ble både reker, jordbærbløtkake og gaver :D

Torsdag reiser vi til Tønsberg og blir i 12 dager, så nå skal jeg pakke alle de rene sommerklærne pent ned i kofferten igjen :p

Høre ut som en fin kombi du har going on: hatt en fin ferie, kommer hjem til sommer og fine temperaturer, feires med god mat og pakker, bursdag i morra, og skal snart ut på ferie igjen.:D
Er bare hjemme for å snu egentlig? :)

Ja, dette var bare en fantastisk søndag!:) Epledesserten skal jeg iallfall lage selv en dag: oppskjærte epler og biter av Digestivekjeks med kanel og sukker på, grilla i folie. Og serveres med vaniljekesam eller is. Deilig! Hadde jeg bare hatt epler..Ble crispokjeks og kaffe istedet.;)

Så deilig at barna sovna fort hos deg. Her styrer hun fortsatt..:confused:

Den fikk jeg lyst til å prøve og. Så lett det hørtes ut :-D :-D

Crispo kjeks? Aldri prøvd men sjokoladen er god :-)

Sugen på sukker. Men her det ingenting :'( med vilje ! Haha. ..

Digg når de sovner raskt. Ikke hver dag skal jeg fortelle deg... noen ganger bruker de 1-1,5 time..
Håper hun sovner snart :-) :-)

Digg når de sovner raskt. Ikke hver dag skal jeg fortelle deg... noen ganger bruker de 1-1,5 time..

Tror hun slukna nå. Det blei iallfall stille! Var oppe og smurte på dentinox og retta vifta mot henne, for det er så steika varmt med den kveldssola! Gjorde nok susen.:)

Ja, det er superenkelt! Også kan du jo bytte ut sukkeret med sukrin, og da blir det en relativt sunn dessert. Bedre enn crispokjeks iallfall!;) Synes ikke crispo er noe særlig jeg. Liker mørk sjokolade som ikke er så søt.:p Desserter er mer tingen for meg og nå for tida går det mest i frukt/bær med vaniljekesam. Friskt og godt! :)

Jaiks! Du har sikkert en allergisk reaksjon på stikket. Jeg får noen digre klekser av mygg, mens kleggbitt bare blir små røde kuler. Det går som regel ned etter et par dager, og det hjelper med xylocain som er lokalbedøvende. Hvis hevelsen ikke går ned får du sjekke det ut.:)

Ja var det samme mamma trodde.. og nevnte vel samme greiene som jeg kan kjøpe.. merkelig da, jeg har aldri reagert på noe sånt før! Jeg syns det er mindre rødt nå, men fortsatt hovent.. så må bare følge med ;):) takk for info og tips :D <3

Tror hun slukna nå. Det blei iallfall stille! Var oppe og smurte på dentinox og retta vifta mot henne, for det er så steika varmt med den kveldssola! Gjorde nok susen.:)

Ja, det er superenkelt! Også kan du jo bytte ut sukkeret med sukrin, og da blir det en relativt sunn dessert. Bedre enn crispokjeks iallfall!;) Synes ikke crispo er noe særlig jeg. Liker mørk sjokolade som ikke er så søt.:p Desserter er mer tingen for meg og nå for tida går det mest i frukt/bær med vaniljekesam. Friskt og godt! :)

Så fint hun sovnet :-)
Aldri smakt kesam Før jeg :confused::rolleyes:
Hva kan det minnes om?

Liker mørk sjokolade selv, men ikke hvis jeg skal kose meg skikkelig :-D :-D

Ja var det samme mamma trodde.. og nevnte vel samme greiene som jeg kan kjøpe.. merkelig da, jeg har aldri reagert på noe sånt før! Jeg syns det er mindre rødt nå, men fortsatt hovent.. så må bare følge med ;):) takk for info og tips :D <3
Eller hydrocortison!!!!:D
Jo, det var så lite.. God bedring med fotballeggen.:)

God kveld!
Vi dro til hjembygda mi i dag og tok med oss mamma, pappa, lillebroren min og bikkja ut på sjøen - i deres båt, vel og merke.;)
Kosa oss masse på noen svaberg med vannpytter som ligger langs fjorden her og har bada, fiska, grilla egen fisk og pølser, også laga mamma en epledessert. Herlig!!♡
Bilderas fra dagen vår
Utsikta: Vis vedlegget 68441
Fersk, grilla lyr med grillkrydder:Vis vedlegget 68442
Mammas epledessert m.vaniljekesam: Vis vedlegget 68443
På vei hjem:
Vis vedlegget 68445
Mamsen nyter tilværelsen mens vesla sov i båten:Vis vedlegget 68446

Så masse fine bilder :D dagen høres kjempe god ut;) snappen du sendte å var er utrolig fint bilde:D

Ingenting er bedre enn en vellykket ferie:D hvordan er formen til Hermine?

Ungene sovnet raskt i dag. Vi har spist markjordbær nedi veien her. Er sååå digg. Synd det alltid er så få av de :-(

Hva Gjør dere i kveld? :-)

Åh markjordbær:rolleyes: det ser jeg nesten aldri mer.. husker det var så mye når jeg var liten.. hehe.. godt at barna sovnet fort da:D

Så fint hun sovnet :-)
Aldri smakt kesam Før jeg :confused::rolleyes:
Hva kan det minnes om?

Liker mørk sjokolade selv, men ikke hvis jeg skal kose meg skikkelig :-D :-D

Lurer på om det er en slags ost, men den minner mer om yoghurt (iallfall vaniljekesamen). God til desserter.:)

Så masse fine bilder :D dagen høres kjempe god ut;) snappen du sendte å var er utrolig fint bilde:D
Takk, vi hadde en strålende dag! Husker ikke hvilken snap jeg sendte? Går i surr i alle snappene.:p

Crispo kjeks er godt, men smaker ikke Crispo i det heletatt:P

Flink du er da, som ikke har noe søtt hjemme med vilje :D *flinka*

Eller hydrocortison!!!!:D
Jo, det var så lite.. God bedring med fotballeggen.:)

Haha jo takk:D må matche disse VM tider:cool::p

Back
Topp