13/7

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei. Ingen tråd ennå?
Jeg sov til 9 idag. Deilig. Overskyet idag, litt deilig og :rolleyes:

Hva skal dere da?
Vi må vel ut å finne på noe :-)

Mina i arveklær fra Wael i str 86. Bare han brukte det da han var ca 7-8 mnd, og det passer til hun nå :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1405238704767.jpg
    1405238704767.jpg
    37 KB · Visninger: 13
  • 1405238718643.jpg
    1405238718643.jpg
    32,3 KB · Visninger: 12
Så fin hun var med klæra :D hehe.. forskjell på barna dine hjertfall:P Leoh har brukt 80 lenge nå.. så han tar vel igjen Liana snart;)

Leoh våknet kl 7, og jeg sto opp med han og Emira litt før 7:30.. Liana sto opp 8 ;) og alle barna har sovet natten gjennom! :D

Ingen planer her idag..men er litt kjøligere, så tror det er passe vær for å øve med Emira og sykkelen hennes :)

Jeg har fått et eller annet stikk bak på leggen.. jeg trodde det det var myggestikk igår, fordi det klødde på samme måte.. men idag er det ganske hovent og rødt rundt stikket:eek: gjør ikke noe vondt, men det klør veldig:confused: burde jeg dra til legen imårra om det ikke ee bedre??

Jeg har fått et eller annet stikk bak på leggen.. jeg trodde det det var myggestikk igår, fordi det klødde på samme måte.. men idag er det ganske hovent og rødt rundt stikket:eek: gjør ikke noe vondt, men det klør veldig:confused: burde jeg dra til legen imårra om det ikke ee bedre??
Samme som meg. Men jeg så det var klegggen igår som bet meg. Helvetes klegg :-D kanskje det er samme som hos deg? Hvis du har skog i nærheten? Og Vært svett og klam. Da kommer de med en gang :-( :-(

Så fin hun var med klæra :D hehe.. forskjell på barna dine hjertfall:P Leoh har brukt 80 lenge nå.. så han tar vel igjen Liana snart;)

Leoh våknet kl 7, og jeg sto opp med han og Emira litt før 7:30.. Liana sto opp 8 ;) og alle barna har sovet natten gjennom! :D

Ingen planer her idag..men er litt kjøligere, så tror det er passe vær for å øve med Emira og sykkelen hennes :)
Takk ♡
Deilig med unger som sover lenge og hele natten gjennom :-) skal ikke klage. Mina våknet 5, men sov til 6.30-7 tror jeg :-)

Ja forskjell på str hehe. Leoh blir nok stor han og :-)

Hjemme igjen fra dagisen :-) var der bare 1 times tid. Blåste en del og ble kaldt. Godt :-)

Vedlegg

• 1405249004210.jpg
    1405249004210.jpg
    89,4 KB · Visninger: 11
  • 1405249029956.jpg
    1405249029956.jpg
    83,6 KB · Visninger: 10
  • 1405249073335.jpg
    1405249073335.jpg
    90,6 KB · Visninger: 10
Samme som meg. Men jeg så det var klegggen igår som bet meg. Helvetes klegg :-D kanskje det er samme som hos deg? Hvis du har skog i nærheten? Og Vært svett og klam. Da kommer de med en gang :-( :-(

Ja godt mulig det.. men syns det var så stort! Sikkert 7-8 cm med rødt og hovent:confused:

Har jo vært veldig varmt her.. klamt å! Så er et eller annet faenskap som har smakt på meg:P

Takk ♡
Deilig med unger som sover lenge og hele natten gjennom :-) skal ikke klage. Mina våknet 5, men sov til 6.30-7 tror jeg :-)

Ja forskjell på str hehe. Leoh blir nok stor han og :-)

å få nattesøvnen sin har mye å si for hverdagen hvertfall;) hehe..

Ja blir stor han å :) spent på hvor lang han blir som voksen.. hehe

Hjemme igjen fra dagisen :-) var der bare 1 times tid. Blåste en del og ble kaldt. Godt :-)

Herlig :D koser seg dem der ;)

Ja godt mulig det.. men syns det var så stort! Sikkert 7-8 cm med rødt og hovent:confused:

Har jo vært veldig varmt her.. klamt å! Så er et eller annet faenskap som har smakt på meg:P
Au så stort? Mitt er ikke det . . Kanskje 3-4 cm...

Ja Wael er jo veldig lang da, så lurer på hvor høy han blir :) hehe..

Ja skjønner ikke hva slaga insekt som har vært på meg??? :P stort og hovent;) men er det verre imårra, så får jeg ta en tur til legen :)

Litt dårlig bilde..men her er beinet :P som sagt, gjør ikke noe vondt.. bare klør veldig!
1405263159321.jpg

Litt dårlig bilde..men her er beinet :P som sagt, gjør ikke noe vondt.. bare klør veldig!
Vis vedlegget 68433
Jaiks! Du har sikkert en allergisk reaksjon på stikket. Jeg får noen digre klekser av mygg, mens kleggbitt bare blir små røde kuler. Det går som regel ned etter et par dager, og det hjelper med xylocain som er lokalbedøvende. Hvis hevelsen ikke går ned får du sjekke det ut.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God kveld!
Vi dro til hjembygda mi i dag og tok med oss mamma, pappa, lillebroren min og bikkja ut på sjøen - i deres båt, vel og merke.;)
Kosa oss masse på noen svaberg med vannpytter som ligger langs fjorden her og har bada, fiska, grilla egen fisk og pølser, også laga mamma en epledessert. Herlig!!♡
Bilderas fra dagen vår
Utsikta: 1405275219448.jpg
Fersk, grilla lyr med grillkrydder:1405275246757.jpg
Mammas epledessert m.vaniljekesam: 1405275265891.jpg
På vei hjem:
1405275300441.jpg
Mamsen nyter tilværelsen mens vesla sov i båten:1405275362176.jpg

God kveld!
Vi dro til hjembygda mi i dag og tok med oss mamma, pappa, lillebroren min og bikkja ut på sjøen - i deres båt, vel og merke.;)
Kosa oss masse på noen svaberg med vannpytter som ligger langs fjorden her og har bada, fiska, grilla egen fisk og pølser, også laga mamma en epledessert. Herlig!!♡
Bilderas fra dagen vår
Utsikta: Vis vedlegget 68441
Fersk, grilla lyr med grillkrydder:Vis vedlegget 68442
Mammas epledessert m.vaniljekesam: Vis vedlegget 68443
På vei hjem:
Vis vedlegget 68445
Mamsen nyter tilværelsen mens vesla sov i båten:Vis vedlegget 68446

Så herlige bilder!

Skikkelig ferieidyll :cool:

Hallo hallo :)

Vi kom hjem fra Kreta i går. SOM vi har kosa oss på en helt herlig ferie!!! Vi skal definitivt reise tilbake til Rethymnon!! Kunne godt vært lengre enn 14 dager jeg altså :p :cool: Hermine ville heller ikke reise hjem, ikke før hun fikk høre at kusina på 4 var her, DA var det greit å reise hjem :)

Vi har kommet hjem til nydelig sommervær og 20 grader. Deilig å kunne være i sola uten å krepere av hete da! :D

Idag har jeg vaska 4 maskiner med klær og så har vi vært hos mamma og feira bursdagen min som er i morgen. Det ble både reker, jordbærbløtkake og gaver :D

Torsdag reiser vi til Tønsberg og blir i 12 dager, så nå skal jeg pakke alle de rene sommerklærne pent ned i kofferten igjen :p

Back
Topp