Mammabox

Grunnen kan være at mobiloperatør har sperret for innkommende sms (på feks 4 siffer) som koster penger, da er det ikke rart vi ikke får.. Ikke vil vi få neste mnd heller dersom vi ikke opphever sperren..

Sent from my iPhone using BV Forum

Står på mammabox.no at de som ikke fikk kode må sende en epost til dem. De som fikk flere koder kan hente på kun en, og skal trekkes kun for en av dem på mobilregningen. De hadde hatt problemer med utsending av sms denne gangen.. (ja, det var det liten tvil om ;) )

Står på mammabox.no at de som ikke fikk kode må sende en epost til dem. De som fikk flere koder kan hente på kun en, og skal trekkes kun for en av dem på mobilregningen. De hadde hatt problemer med utsending av sms denne gangen.. (ja, det var det liten tvil om ;) )

Kan ikke du legge ut link hvor det står? Finner ingen informasjon om dette på mammabox.no

Fikk mail :)

Til alle som har sendt oss mail om manglende gavekode på Mammabox

01.07.14 hadde TELENOR tekniske problemer med å sende ut betal-sms'er på samme tidspunkt som vi hadde åpnet for nye bestillinger av Mammabox..

Dette medførte at mange opplevde å ikke motta sms med gavekort, selv om de fikk bekreftelse på bestilt Mammabox.

Ny sms kommer!
Men vi kan ikke la dette sette en stopper for Mammabox! Vi gir oss ikke – gavekoden på Mammabox skal sendes ut til alle som har fått bekreftelse. Okkesom!
Vi kommer til å sende ut ny sms til alle kunder som dette gjelder. Vår underleverandør Link Mobility jobber nå med å innhente alle numre hvor sms feilet, og vil sende deg ny sms så snart som mulig.

Men det kan ta litt tid!Ny sms sendes til deg i tidsrommet 03.07-07.07 – med forbehold om evt. nye tekniske problemer hos operatørene.

Hvis du ikke har fått sms innen tirsdag 08.07, kontakt oss igjen på mail mammabox@mammanett.no. Vi trenger da å vite: Ditt telefonnummer, telefonoperatør, og en bekreftelse på at du ikke har sperre av betalt sms’er (siden det koster 1,- å motta sms med gavekode)

Elisabeth, Mammabox

Er det noen som registrerte seg og ikke fikk kode? Jeg registrerte meg en gang og fikk flere koder. Send meg pm så kan jeg sende sms videre til deg. Men ikke misbruk hvis du allerede har hentet... :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er det noen som registrerte seg og ikke fikk kode? Jeg registrerte meg en gang og fikk flere koder. Send meg pm så kan jeg sende sms videre til deg. Men ikke misbruk hvis du allerede har hentet... :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg registrerte meg men fikk aldri en kode

Det skal ikke gå an å hente ut flere hvis du fikk flere koder, hjelper isåfall ikke å gi bort koder.. Hvis jeg forstod nettsiden rett da..

Jeg fikk en kode av AnnMari. Hun henta ut først, så henta jeg ut i går. Gikk helt fint det! :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Oki :) Synes opplegget med mammabox er litt rart, men fint når det funker sånn da :)

Oki :) Synes opplegget med mammabox er litt rart, men fint når det funker sånn da :)

Ja, det er det.. Og nesten litt håpløst å rekke å få en kode, siden det ble feil med utsendingen av sms'en doms å da! Men fint det fungerer å gjøre det på denne måten da! :)

Hva fikk dere da? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

I boksen jeg fikk var det en pysj, smokk, våtservietter, kake lys, 2gass kluter, vareprøve på solkrem, magasinet Henne, og sikkert noe mer ;p

I boksen jeg fikk var det en pysj, smokk, våtservietter, kake lys, 2gass kluter, vareprøve på solkrem, magasinet Henne, og sikkert noe mer ;p

Fikk samme her. Mye "papir" i form av reklame og rabattkoder, litt skuffet egentli..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, jeg var nok litt skuffa over denne boksen faktisk... Hadde trodd den var mer spennende siden den brått ble så populær.

Ja, jeg var nok litt skuffa over denne boksen faktisk... Hadde trodd den var mer spennende siden den brått ble så populær.

Hehe ja trodde også det, hadde skikkelig forventninger siden det var bestilningskode på den. Trodde automatisk da at den var litt eksklusiv!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Samma her. :P Den pysjamasen selger de jo 3 for 100kr eller no. ;) Likte bedre den fra Apotek 1. :)

Back
Topp