Mammabox

Sukk, glemte bort denne gangen også jeg.. :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Glemte det helt denne gangen, også :( Er det veldig dumt av meg å spørre.. er det førstemann til å HENTE den eller til å BESTILLE? Er det sånn at når man først har fått koden, så kan man hente den når som helst? Er mye lettere for oss å hente den ca. i midten av måneden enn starten, haha :p

Glemte det helt denne gangen, også :( Er det veldig dumt av meg å spørre.. er det førstemann til å HENTE den eller til å BESTILLE? Er det sånn at når man først har fått koden, så kan man hente den når som helst? Er mye lettere for oss å hente den ca. i midten av måneden enn starten, haha :p
Tror man må være "først til mølla" med å bestille... :) men jeg fikk 3 koder, (brukte en da jeg henta min, og har to "ubrukte"...) jeg henter over hode ikke mere en én mammabox, så hvis det er mulig kan to stk få mine koder... (Så fremt de går altså..)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk 4(!!) koder jeg!

Sent from my iPhone
Jeg registrerte meg en gang og etter et minutt pappa set inn 4 meldinger med forskjellige koder. Fikk dårlig samvittighet for det. Er ikke rart de blir fort tomme. Var ikke med vilje da jeg registrerte meg kun en gang.

Sent from my iPad using BV Forum

Tror man må være "først til mølla" med å bestille... :) men jeg fikk 3 koder, (brukte en da jeg henta min, og har to "ubrukte"...) jeg henter over hode ikke mere en én mammabox, så hvis det er mulig kan to stk få mine koder... (Så fremt de går altså..)

Jeg vil gjerne ha det :) hvis jeg kan bruke selvfølgelig :)

Kan eg få en og? Eg fikk ikke min kode :(

22 aug 2014

Mob nr er 46786822 hvis du vil gi en til meg :)

22 aug 2014

Jeg registrerte meg en gang og etter et minutt pappa set inn 4 meldinger med forskjellige koder. Fikk dårlig samvittighet for det. Er ikke rart de blir fort tomme. Var ikke med vilje da jeg registrerte meg kun en gang.

Samme her! Men det hengte seg litt opp, så jeg trykte sikkert på knappen 4 ganger. Haha. Vet om folk som fikk inn over 20 koder i dag... ikke rart de blir fort tomme nei. :(
Kommer uansett ikke til å hente mer enn én.

Sent from my iPhone

Samme her! Men det hengte seg litt opp, så jeg trykte sikkert på knappen 4 ganger. Haha. Vet om folk som fikk inn over 20 koder i dag... ikke rart de blir fort tomme nei. :(
Kommer uansett ikke til å hente mer enn én.

Sent from my iPhone

Nei ikke jeg heller. Kan heller la en av dere andre få en kode.

Dersom jeg ikke får kode tar jeg gjerne imot en hvis noen har ekstra :) Litt surt å faktisk ha vært tidlig ute uten å få :(

Jeg var for treg, igjen :/ kanskje jeg kunne fått en kode av deg? :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app[/quote

Send tlf ditt i melding her på forumet så videresender jeg ene smsen med kode? håper alle kodene er gyldige så jeg, eller du slipper få beskjed om ugyldig kode og ingen pakke. Jeg skal hente min på fredag.

Så rart det blir når jeg siterer dere....

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Tusen tall! Ja, og hvis ikke så har jeg da fått meg en shoppingtur ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg registrerte meg tre ganger, ingen kode enda.

Jeg registrerte meg men de første gangene jeg klikket skjedde det ikke noe på sida. Etter 5 klikk eller no så gikk den endelig igjennom, men har ikke fått en eneste sms . . Men får vel prøve på nytt i august da:)

Jeg heller fikk ingen kode selv om jeg satt klar for å bestille :( sier veldig stor takk dersom jeg kan overta en her :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp