Det rareste du gjorde i dine pp'er

Bella75

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
I pp'ene før positiv test så var jeg nok ikke alene om å overtolke "symptomer" og følge kjerringråd etc.

Hva synes du nå sett i ettertid var det dummeste/mest komiske du gjorde i pp'ene?

For min del var det innkjøp av babyklister samt at jeg hadde stor tro på FertilityFriend sin poengtelling

For min del var det vel å drikke grapefruktjuice som jeg hater for å få mer eggløsningsslim! Syns forøvrig at jeg aldri hadde så lite eggløsningsslim som de månedene jeg drakk det :P

Hehe! Før jeg fikk første mann som tok rett over ett år, drakk jeg på hostesaft for å få mer el-slim. Kjøpte også babyklister og ikke minst lå med beina til vært etter sex. Hehe, må bare le av det nå i ettertidDenne gang ble jeg gravid på første forsøk, så kjerringrådene hadde ikke hatt noe føre seg uansett :-)

Termin 2. februar 2015

Tempa og kjente på tappen :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Jeg har både tempet og fulgt med på det meste av tegn. Men det lærte jeg mye av, så jeg vil ikke si at det var bortkastet. Lå med stumpen i været den pp det klaffet - hvem vet :) Ellers følte jeg meg langt mer preget av "symptomer" i pp1 (hvor jeg ikke var gravid), enn i pp2 (hvor jeg faktisk var gravid).

Det dummeste jeg gjorde var nok å henge på fs og charte i ff lenge før prøvinga begynte. Det gjorde at det føltes så innmari leeenge.. Det mest komiske var kanskje at jeg bestilte 30 bt tester og 2 digitale til pp2, og har nesten brukt opp alle sammen :-P

22.02.2015 ♡

Registrerte hver lille promp i FF. Hadde pper med maaasssse symptomer, men den pp jeg ble gravid kjente jeg ikke noe.

De virkelige symptomene kommer jo ikke før laaaangt over ikm. Trøtthet, kvalme etc.

Med første prøvde vi å la naturen gå sin gang, fulgte kun med på kalenderen for å finne el. Holdt på i 18 mnd før spira satt og d med el-test og beina til værs og "holde inne" i 15-20min. Denne gangen satt den fortere enn beregnet.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg trodde heller ikke jeg var gravid de gangene det klaffet.
De to gangene jeg mistet merket jeg det derimot alledre rett etter eggløsning. Fikk mer og mer influensaaktige symptomer, frøs forferdelig. Og eldste ammet jeg enda, så han ble sint på melka de første dagene etter at egget var festet.

Syntes mange av disse tingene ikke var så rare, helt naturlig å prøve forskjellige råd når en vil ha baby og den ikke kommer så kjapt som en vil... Har prøvd masse ting jeg også men ser ikke på det som rare ting jeg har gjort i pp.... Prøvde i 4 år jeg, ikke engang ivf funka men den PP jeg bestemte meg for å prøve bidronninggele så satt spiren.... Så jeg ser på srt som det lureste jeg noen gang har gjort! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hjelper det med vitamin c? Hvis man vil ha jente altså??

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Leste dette på ingender.com. At man må ta vit c, calsium, magnesium, samt andre ting he he som jeg ikke gjorde. Så jeg tenkte at ok, det skader ikke hvis tar litt vitamin c denne gang ;) finner ikke ut om d er gutt eller jente før september - da skal vi på oul.

Denne gangen ingenting, sist så prøvde eg alt av kjerringråd, medisiner, stillinger, tester osv. Men det rareste må være slimløsende hostesaft trur eg.

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Back
Topp