Fortelle nyheten imorgen

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Vi har valgt å annonsere nyheten imorgen på facebook (som forresten er bursdagen min :D). Det er fordi det er noen som vet det og derfor har det begynt å gå rykter, så istedenfor at dem skal snakke bak ryggen så bekrefter vi det.

Og enda en glad melding, dere vet det styret med bikkja vår? Vi fikk igjen alt fra forsikringselskapet, så nå kan jeg nyte sommeren :)

Like greit å bare slukke brannen :) dere får nok masse positive tilbakemeldinger.

Så bra dere får igjen på forsikringen. Regner med skuldrene dine ble mye lettere nå.

Like greit å bare slukke brannen :) dere får nok masse positive tilbakemeldinger.

Så bra dere får igjen på forsikringen. Regner med skuldrene dine ble mye lettere nå.
Ja er det ikke? Så får folk finne seg noe nytt å prate om :D

Ja du fy søren, har venta spent lenge nå. Var utrolig deilig å få den beskjeden. Var nesten redd for at vi måtte avlyse ferien her!

Gleder meg til å gratulere deg på facebook imorgen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi ja det må du! :D

Noen tips til hvordan vi kan annonsere det? :)

Så koselig! Har selv bursdag i morgen, og skal endelig dele det med familien min og svigerfamilien som kommer i selskap! :) håper du får en flott dag :D
Venter et lite gull i januar :)

Åå gratulerer med dagen da :) Får håpe du også får en fin dag og masse lykke til med avsløringen :D

Nei vettu, jeg har brukt det beste tipset mitt selv, så det er det eneste jeg kan anbefale! :D Eller legge ut UL bilde, bilde av småen med "jeg skal bli storebror" på t-sjorta eller noe?:)
Ja den du la ut var fine! :D Tenkte på å gjøre noe av det samme, men vil jo ikke kopiere. Får se :)

Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg gjør, kanskje jeg bare legger ut et sommer bilde hvor magen synes veldig godt.
Eller hvis jeg virkelig bestemmer meg for å legge ut noe blir det gaven som frøkna fikk i 1-års gave på lørdag. ImageUploadedByBV Forum1405106297.936547.jpg

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Back
Topp