Interiør til babyrommet

Kjøpte pyntebokstaver og noen søte kroker for å ha på veggene hos H&M. Syntes bare de var så fine :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1404687326092.jpg
    1404687326092.jpg
    37,5 KB · Visninger: 43
Vis vedlegget 67641
Jippi! Fikk kjøpt en litt kul gyngestol på finn.no til 350 kr, også har jeg fått opp veggordene fra Ebay :-D mangler bare en liten lampe, også er ammekroken ferdig :-D

Sent from my iPad using BV Forum
Kjempefint!:) jeg leter etter hyller selv. Hvilke mål har du på dine?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjempefint!:) jeg leter etter hyller selv. Hvilke mål har du på dine?:)

Tusen takk :-) jeg lurer på om de er 110 cm hver jeg. Kjøpt de på Ikea, også har jeg ekstra hylleknekter :-) (Mor er litt redd for at hyllene skal dette ned når det er nymoderne hyller uten hylleknekter :-P)

Tusen takk :-) jeg lurer på om de er 110 cm hver jeg. Kjøpt de på Ikea, også har jeg ekstra hylleknekter :-) (Mor er litt redd for at hyllene skal dette ned når det er nymoderne hyller uten hylleknekter :-P)

Åja, det er de hyllene som eg skal skrues rett i veggen:) de hadde jeg i den gamle leiligheten. De er veldig fine da, og ekstra fine med hylleknekter;)

Jeg vil også ha gyngestol!!!

-Fra appen-

ImageUploadedByBV Forum1404803146.422392.jpg

Jeg har lyst på denne på bebbisrommet!! :)

Har prøvesittet den og virka god :)

Så masse fint dere har handlet :)
Skulle ønske jeg hadde eget hus å kunne/giddet å gjøre hva jeg ville. Oppussing på hus som ikke er sitt eget er bortkastet :(

sendt fra Note 3 - sengekos

Tips om flott nettbutikk med spesielt interiør: epla.no
Mye fint for både store og små. Se under håndlaget > barn og baby > barnerommet.

Vi har kjøpt inn disse bildene i dag (med ramme fra IKEA):

Veggbilder.jpg

Back
Topp