Interiør til babyrommet

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
I dag har jeg handlet interiør til lillegutt sitt rom :) Har tenkt å ha blått og koksgrå som farger, så til uka skal jeg kjøpe inn maling og :)

Dette har jeg kjøpt: ImageUploadedByBV Forum1402772478.257826.jpg

1. Et grått teppe som jeg skal brette slik at det kan være sengeteppe 149 kr på ellos
2. Pyntepyte med skrift. 25 kr på ellos
3. Blå pyntepute med stjerne. 99 kr på ellos
4. Gulvteppe med stjerner fra h&m home 249 kr :)
5. Grå gardiner fra ellos 198 kr (men hadde rabattkode, så ble 99)

Jeg har masse annet som jeg ønsker meg. Tenkte å lage en kollage av det og :-D

Vis hva du har kjøpt eller skal kjøpe av interiør så kan vi inspirere hverandre ;-)
Morro med litt redebygging <3
 
Mer som står på ønskelisten!
ImageUploadedByBV Forum1402775454.499255.jpg
Alt er fra ebay :)
ImageUploadedByBV Forum1402775523.834726.jpg
Jeg har en tallerkenhylle som skal males blå, til oppbevaring av bøker :)
Senga har jeg fått kjøpt inn, og leselampen skal være sammen med en godstol i hjørne. Til å begynne med skal det være en ammekrok, og senere lesekrok :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Mer som står på ønskelisten!
Vis vedlegget 65191
Alt er fra ebay :)
Vis vedlegget 65192
Jeg har en tallerkenhylle som skal males blå, til oppbevaring av bøker :)
Senga har jeg fått kjøpt inn, og leselampen skal være sammen med en godstol i hjørne. Til å begynne med skal det være en ammekrok, og senere lesekrok :)


Sent from my iPad using BV Forum


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så fine farger på uroen, har du link? :)
 
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så fine farger på uroen, har du link? :)
Jeg har dessverre ikke link for bruker bare app, men selgeren heter joanne9090 og du finner uroen under kategorien "kids and teens at home" :):)
Selgeren har sååå mye fint, men har nettopp funnet han så har ikke bestilt noe der tidligere.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har dessverre ikke link for bruker bare app, men selgeren heter joanne9090 og du finner uroen under kategorien "kids and teens at home" :):)
Selgeren har sååå mye fint, men har nettopp funnet han så har ikke bestilt noe der tidligere.


Sent from my iPad using BV Forum

Takk, da må jeg inn og kikke der :) Ble ferdig med å male babyrommet istad så nå er jeg sååå klar for å begynne å handle interiør, hihi:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Inspirasjon01.jpg

Inspirert av denne tråden satt jeg sammen en liten collage selv. Stas dette <3 Barnefaren vil gjerne male noe på veggen selv, så vi må bare finne ut hva vi ønsker.
 
Bruker pinterest! Der har jeg et eget album til babyting! :D

-Fra appen-
 
ImageUploadedByBV Forum1402832375.222009.jpg
Da var uroen bestilt og! Spent på å se om den er noe tess, for sto ikke noe ift størrelse :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har dessverre ikke link for bruker bare app, men selgeren heter joanne9090 og du finner uroen under kategorien "kids and teens at home" :):)
Selgeren har sååå mye fint, men har nettopp funnet han så har ikke bestilt noe der tidligere.


Sent from my iPad using BV Forum
Så fin både uroen og de klossene var :D prøvde å søke på selgeren på søkefeltet men fikk ikke opp noe :/ må sikkert søke et annet sted. Du har ikke navn på uroen og klossene så jeg bare kan søke direkte på dem?:)


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
 
Så fin både uroen og de klossene var :D prøvde å søke på selgeren på søkefeltet men fikk ikke opp noe :/ må sikkert søke et annet sted. Du har ikke navn på uroen og klossene så jeg bare kan søke direkte på dem?:)


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Bruker du appen fra mobil? Da må du skrive inn seller: foran navnet påselger :) hvis ikke kan jeg finne ut hva du kan søke på i morra :)
 
Bruker du appen fra mobil? Da må du skrive inn seller: foran navnet påselger :) hvis ikke kan jeg finne ut hva du kan søke på i morra :)
Jeg fant selgeren og uroen :D men ikke klossene, så send gjerne navnet på dem i morgen? :) :) vet fortsatt ikke kjønn her da, men veldiggøy å se på å planlegge alikevel :)


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
 
Back
Topp