Har spurt her inne før. Men er det andre som bruker paracet jevnlig her inne? Har hyperemesis så kaster opp mye og i tillegg har jeg fått en ekstrem hodepine som kommer hver ettermiddag. Mistenker at den kommer fordi jeg går på zofran (for hyperemesisen). Med de tablettene kaster jeg opp mye mindre så er helt avhengig av dem. Men hodepinen fører til at jeg ligger rett slått ut hver ettermiddag og orker ingen ting. Bruker derfor 1 g paracet daglig nå. Det tar ikke alt men toppene så jeg overlever dagene.
Snakket med legen min om dette hun sa jeg kunne bruke paracet men at jeg skulle begrense det så mye jeg klarte. Men nå klarer jeg meg ikke uten. Ligger og gråter i senga hver ettermiddag og får ikke i meg noe som helst
Legen min har ferie nå så får ikke spurt henne noe mer om dette med paracet bruk før hun er tilbake (om 14 dager.) andre som har snakket med lege om bruk av paracet?
Sent from my iPhone using BV Forum
Snakket med legen min om dette hun sa jeg kunne bruke paracet men at jeg skulle begrense det så mye jeg klarte. Men nå klarer jeg meg ikke uten. Ligger og gråter i senga hver ettermiddag og får ikke i meg noe som helst
Legen min har ferie nå så får ikke spurt henne noe mer om dette med paracet bruk før hun er tilbake (om 14 dager.) andre som har snakket med lege om bruk av paracet?
Sent from my iPhone using BV Forum