Dere som har vært til tidlig ul

Emmis1

Flørter med forumet
Har dere steder dere kan anbefale på østlandet? Hadde ikke tenkt å ta tidlig ul denne gangen, men føler meg ikke spesielt gravid. Så har ombestemt meg for å få roet ned undringen.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har dere steder dere kan anbefale på østlandet? Hadde ikke tenkt å ta tidlig ul denne gangen, men føler meg ikke spesielt gravid. Så har ombestemt meg for å få roet ned undringen.

Kan du ikke spørre om en henvisning fra legen din? :-) kommer raskt inn på Hamar sjukehus. :-) eller så har du volvat - men koster over 2000 kr... :p
Lykke til!!!! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan du ikke spørre om en henvisning fra legen din? :-) kommer raskt inn på Hamar sjukehus. :-) eller så har du volvat - men koster over 2000 kr... :p
Lykke til!!!! :-)

Var hos legen min på onsdag, og hun var ikke interessert i å ta ul på meg...:-(

Var hos legen min på onsdag, og hun var ikke interessert i å ta ul på meg...:-(

Men om du føler det er nødvendig, kan du be legen din om en henvisning til sykehuset for tidlig ul. Det gjorde jeg , fikk i uke 8 :-D

Hvis du skulle få behov for å bestille privat, kan jeg på det varmeste anbefale dr. Carsten Trolle på Majorstuaklinikken i Oslo. Jeg har vært der to ganger, han virker veldig kompetent og han er flink til å forklare. Jeg har betalt 1350 kr. per gang. Koster litt, men definitivt verdt det, synes jeg!

• Liker
Reactions: Ewy
Hvis du skulle få behov for å bestille privat, kan jeg på det varmeste anbefale dr. Carsten Trolle på Majorstuaklinikken i Oslo. Jeg har vært der to ganger, han virker veldig kompetent og han er flink til å forklare. Jeg har betalt 1350 kr. per gang. Koster litt, men definitivt verdt det, synes jeg!
Takk! Står mellom majorstuaklinikken og familieklinikken per nå. begge koster en del...

Knøttet ultralyd i Moss. (Det gule huset) Tror hun har ferie nå, men fantastisk flink! Var hos hun i uke 14 med første og hun sa det var jente. Det stemte. Var der nå i uke 13 og kunne informere om det samme. Sjekker alt det andre også og forteller om alt.
Koster 900 kroner.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Veldig fornøyd med han jeg også :)

22. januar 2015 <3

Martin p lundring spesialist på svangerskap og kvinnesykdommer :) hører til på jessheim :) har bare hørt positivt om han. Og har selv bestilt time :)

Martin p lundring spesialist på svangerskap og kvinnesykdommer :) hører til på jessheim :) har bare hørt positivt om han. Og har selv bestilt time :)

var hos han forrige uke :) veldig fornøyd :) fikk sett mer hos han enn jeg fikk på oul sist jeg gikk gravid. Bare å glede seg :)

var hos han forrige uke :) veldig fornøyd :) fikk sett mer hos han enn jeg fikk på oul sist jeg gikk gravid. Bare å glede seg :)

Jeg har timen min i dag, så er veldig spent :) og gleder meg til å se lille frøet mitt igjen :)

Jeg har timen min i dag, så er veldig spent :) og gleder meg til å se lille frøet mitt igjen :)

kos deg masse :) skulle gjerne vært på ny ul bare for å kose meg med å se h*n turne rundt :) fikk med endel bilder og filmer da jeg var der så koser meg med de hver dag :)

kos deg masse :) skulle gjerne vært på ny ul bare for å kose meg med å se h*n turne rundt :) fikk med endel bilder og filmer da jeg var der så koser meg med de hver dag :)

Ja, det er rart hvordan man får sånn savnfølelse når man først har sett frøet. Har vært på to ultralyder tildigere, først for å se hvor langt jeg var på vei, og en for å se hjertet. Og nå er 5 uker siden sist, så blir morro å se hvor mye h*n har vokst :)

Back
Topp