Fødebagen pakket?

Jeg har gjort det Sånn mesteparten hvertfall. Tenker at tenk om den vil ut for tidlig. Da har jeg tingene mine i hvertfall. Min mor fødte til riltig tid og svigermor fødte for tidlig. Jordmor sier at det er velig få førstegangsfødende som føder for tidlig men jeg vil være føre var.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Uff... nei :p har ikke kommet så langt, men burde absolutt gjøre det snart.
Vet ikke hva jeg skal pakke i eller noe


Sent from my iPhone
 
Har tenkt til å pakke den snart. Men må ut å kjøpe litt mer behagelige klær. Kastet for en stund siden alle joggebukser. Og intetsittende bukser kan eg tenke meg ikkje e så veldig deilig å gå med etter fødselen..

Men også sitter eg hele tiden å lurer på ka eg skal ta med meg :p E redd for å bakke forlite og for mye :p
 
Jeg har pakket en liten koffert med klær til meg og lille, har med slippers og så skal jeg ha oppi litt diverse som brukes ofte på slutten.. :) kjøper også noe energibarer og drikke som jeg putter oppi.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Godt å høre at jeg ikke er den eneste som ikke har. Får bare spm fra alle kanter om jeg har pakket fødebagen, men jeg har da en haug med andre ting som også må ordnes for å komme i mål...:/
 
Jeg har begynt å pakke fødebaggen:) Eller rettere sagt, snart ferdig :p Greit med alt som er unnagjort.
Kanskje noen av dere får noen tips her:

I min bag ligger det amme bh'er, ammetopper/gensere. Noen gode myke bukser, slipperser, truser, sokker og poser til skittentøy. Har også kjøpt inn litt nye toalettsaker (Shampo, balsam, dusjsåpe, deo osv.) slik at det står klart. Mangler noe å spise på, mobil lader, evt. kamera, ammeinnlegg og helsekortet. Ellers tror jeg ikke jeg trenger så mye mer.
Har også pakket ned bodyer, strømpebukser, sokker til babyen. Venter bare på strikkateppe og hentesettet fra bestemor. Når det er klart, ja da kan den lille bare komme :)
 
Nei, det har jeg ikke.

Tror neppe jeg plutselig går i gang og må dra ASAP! skal alltids få tid til å slenge noe nedi :p

Vi bor dessuten ikke langt fra sykehuset, så mannen min kan hente det jeg evt. måtte mangle.

Men jeg burde kjøpt inn noe ammesingletter og litt sånn etterhvert, for nå er det bare en måned igjen :-o


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ikke pakka enda, pakke når fødselen e i gang :) Blir kanskje ks, så da pakke æ når æ får vit datoen :)
 
Bor 4 min unna sykehuset, så gubben kainn fort hent det æ treng om æ glemme nåkka :)
 
Nei, har ikke det. Vet ikke helt om jeg gidder? Bor 15 min unna sykehuset, så tenker jeg tar det når fødselen er i gang. Kanskje jeg begynner såvidt om 2-3 uker.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nei ikke pakka enda, men har kjøpt truser på apoteket i dag og gigabind ;p
 
Holder på å bli ferdig nå, har termin 3 august. Sist fødte jeg en uke for tidlig og da måtte jeg pakke mens jeg hadde rier og da glemte jeg mye og tok med masse unødvendig så denne gangen skal bagen være klar.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Holder på å bli ferdig nå, har termin 3 august. Sist fødte jeg en uke for tidlig og da måtte jeg pakke mens jeg hadde rier og da glemte jeg mye og tok med masse unødvendig så denne gangen skal bagen være klar.


Sent from my iPhone using BV Forum

Da har vi termin samme dag :) Jeg hadde med meg for små klær sist gang, så det skal ikke gjenta seg denne gangen :D Trodde nok jeg kom til å bli tynn med en gang igjen. Haha :)
 
Er snart 32+5 og føler det er litt tidlig enda:) men gleder meg til å pakke den;)
 
Sist dro jeg med helsekort, truse i hånden og mobiln når jeg fødte. Gikk bra det også. :)

Nå ligger jeg jo på sykehus allerede, men heldigvis uten baby ennå, men kommer til å pakke en litt mer innholdsrik bag når jeg kommer meg hjem på fredag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke begynt å tenke på det en gang. Jeg er 33+2. Lenge igjen regner jeg med. Men idag har jeg faktisk klipt av lapper på babyklær og kjørt de to første maskinene med babytøy. Og etterpå skal vi hente vogn, se på bilsete og kjøpe litt annet småtteri ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp