Huff, så frøsen!!

Veslepus86

Forumet er livet
VIP
De siste årene har jeg vært/blitt mer frøsen, men ikke sånn at det har vært plagsomt.

Men etter hjerteoperasjonen har jeg blitt enda mer frøsen. Blir så fort kald på beina og fingrene.

Ene kvelden for litt siden var det 18 grader ute og jeg satt inne med ullsokker og fleece genser og frøys.

Nå sitter vi hos mamma og jeg fryser så veldig. Kjempe kald på fingrene og føtter selvom jeg sitter med ullsokker og fleece genser.

Får håpe det bedre snart. For er vondt å fryse sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
jeg har kjøpt meg ett slik tungt pledd fra kid med fleece på innsiden og litt "lang håret" på yttersiden, jeg er ikke påkledd i gostolen på kveldene uten det :p
Hørtes godt ut, men har nok pledd hjemme. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, så kjedelig. :-(

Jeg er varm av meg, så ingen erfaringer med sånt.

Håper det ordner seg etterhvert. Kan det ha noe med at hjertet jobber på en litt annen måte nå etter operasjonen?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Huff, så kjedelig. :-(

Jeg er varm av meg, så ingen erfaringer med sånt.

Håper det ordner seg etterhvert. Kan det ha noe med at hjertet jobber på en litt annen måte nå etter operasjonen?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja, må nok være det. For det har blitt mye værre etter operasjonen.

Hjertet trenger ikke å jobbe så mye og at jeg går på 2 blodfortynnende medisiner pluss de hjertesvikt medisinene.

Skal ta det opp på første kontroll.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
høres lurt ut å ta det opp på neste kontroll ja!

er også veldig kald av meg, i natt fikk jeg ikke sove før jeg hentet varmeflaske til beina og sitter så og si hver kveld med pledd så du er ihvertfall ikke alene

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
høres lurt ut å ta det opp på neste kontroll ja!

er også veldig kald av meg, i natt fikk jeg ikke sove før jeg hentet varmeflaske til beina og sitter så og si hver kveld med pledd så du er ihvertfall ikke alene

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Jeg ligger med pysj og sokker jeg. Nesten uansett temperatur inne på rommet.

Ja, må ta det opp. For har jo blitt værre.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ligger med pysj og sokker jeg. Nesten uansett temperatur inne på rommet.

Ja, må ta det opp. For har jo blitt værre.


Sent from my iPhone using BV Forum
men når du kan være aktiv igjen så kan det være lurt å trene regelmessig da dette skal være med å hjelpe på :)

men høres jo ut som en bivirkning av operasjonen

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
men når du kan være aktiv igjen så kan det være lurt å trene regelmessig da dette skal være med å hjelpe på :)

men høres jo ut som en bivirkning av operasjonen

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Ja, har tenkt å trene regelmessig sånn som jeg har gjort.

Ligget med pysj før operasjonen også, men ikke fryset så mye før.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, har tenkt å trene regelmessig sånn som jeg har gjort.

Ligget med pysj før operasjonen også, men ikke fryset så mye før.


Sent from my iPhone using BV Forum
Spurte forresten mannen om han hadde opplevd personer som har hatt hjerte operasjon og at de etterpå har blitt mer frosne? og det hørtes ut som at det ihvertfall i egypt var en veldig vanlig bivirkning :(
Håper det går fort over
 
Spurte forresten mannen om han hadde opplevd personer som har hatt hjerte operasjon og at de etterpå har blitt mer frosne? og det hørtes ut som at det ihvertfall i egypt var en veldig vanlig bivirkning :(
Håper det går fort over
Åja, greit å vite. Takk. :)

Får håpe på det. Er nok ikke lenge til første kontroll.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fryser mye jeg og! Har ikke hatt noen operasjon heller :( er jeg borte hos andre så kan jeg ikke sitte i topp og uten sokker nei :( alle sier at det er unormalt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fryser mye jeg og! Har ikke hatt noen operasjon heller :( er jeg borte hos andre så kan jeg ikke sitte i topp og uten sokker nei :( alle sier at det er unormalt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Dama til pappa er ekstrem frøsen og liker å ha det veldig varmt.

Er ikke unormalt. Vet om flere som fryser mer enn meg. Da er nok de du er med veldig varme av seg. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æsj...kjipt å fryse!:confused:
Håper det snart blir bedre!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg fryser mye jeg og! Har ikke hatt noen operasjon heller :( er jeg borte hos andre så kan jeg ikke sitte i topp og uten sokker nei :( alle sier at det er unormalt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Du er nok ikke unormal ;)

Sitter gjerne selv med 25 grader inne og liker å ha det varmt, er bare slik noen er, kan skyldes dårlig blodsirkulasjon og eventuelt trening men som regel er det bare sånn ( på forrige jobben min var vi 3-5 damer som måtte sitte med pledd hele tiden ;)
 
Du er nok ikke unormal ;)

Sitter gjerne selv med 25 grader inne og liker å ha det varmt, er bare slik noen er, kan skyldes dårlig blodsirkulasjon og eventuelt trening men som regel er det bare sånn ( på forrige jobben min var vi 3-5 damer som måtte sitte med pledd hele tiden ;)
Da er jeg ikke unormal da ;) Hehe jeg er den eneste i familien som fryser sånn :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp