Huff, så frøsen!!

Da er jeg ikke unormal da ;) Hehe jeg er den eneste i familien som fryser sånn :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Vel er kun jeg og ene lilleøstra mi som er like ille men heldigvis ingen som har ment vi er unormale for det da ;)
 
Siden du har har/har hatt hjertesykdom så kan det jo være at du har litt dårligere sirkulasjon og at det er derfor kanskje...Jeg fryser veldig lett når jeg sitter stille. Men når jeg gjør noe derimot blir jeg kjempefort varm og svett. Plagsomt når jeg jobber. Kan bli så svett at jeg blir våt i hårfestet..:-/


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Siden du har har/har hatt hjertesykdom så kan det jo være at du har litt dårligere sirkulasjon og at det er derfor kanskje...Jeg fryser veldig lett når jeg sitter stille. Men når jeg gjør noe derimot blir jeg kjempefort varm og svett. Plagsomt når jeg jobber. Kan bli så svett at jeg blir våt i hårfestet..:-/


Sent from my iPhone using Tapatalk -
Ja, er nok pga operasjonen. Nå slipper hjertet å pumpe så hardt pluss at jeg fortsatt blir behandlet for hjertesvikt. Jeg går også på 2 blodfortynnende tbl. Så kan være en årsak det også.

Jeg blir fort varm og begynner å svette hvis jeg er nervøs osv og hvis det er varmt i rommet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp