Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Siden du har har/har hatt hjertesykdom så kan det jo være at du har litt dårligere sirkulasjon og at det er derfor kanskje...Jeg fryser veldig lett når jeg sitter stille. Men når jeg gjør noe derimot blir jeg kjempefort varm og svett. Plagsomt når jeg jobber. Kan bli så svett at jeg blir våt i hårfestet..:-/
Siden du har har/har hatt hjertesykdom så kan det jo være at du har litt dårligere sirkulasjon og at det er derfor kanskje...Jeg fryser veldig lett når jeg sitter stille. Men når jeg gjør noe derimot blir jeg kjempefort varm og svett. Plagsomt når jeg jobber. Kan bli så svett at jeg blir våt i hårfestet..:-/
Ja, er nok pga operasjonen. Nå slipper hjertet å pumpe så hardt pluss at jeg fortsatt blir behandlet for hjertesvikt. Jeg går også på 2 blodfortynnende tbl. Så kan være en årsak det også.
Jeg blir fort varm og begynner å svette hvis jeg er nervøs osv og hvis det er varmt i rommet.