PRESENTASJONSTRÅD ! :)

Hei! Sniker litt på november, siden termin er 1. Desember. Kan jo håpe på å bli satt frem på oul...
Jeg er nok eldstemann her med mine 39 år. Venter nr fire, veeldig uventet.... Gift i 11 år, barna er 10,9 og 6 år. Bor i Molde-området, jobber som sykepleier.

Hei, har ikke vært så aktiv her tidligere, men håper på å følge mer med fremover :)

Kort om meg:
Jente på straks 27 år som bor like utenfor Trondheim
Bor sammen med min forlovede, vi har vært sammen i snart 5 år og prøvd å bli gravide i ca 2 år, så endelig nå sitter spiren!
Skal på ultralyd nå torsdag og er utrolig spent :)

Jeg er 26 år, og bor sammen med min samboer på Ranheim i Trondheim. Er utdannet ergoterapeut, og jobber 100% som det (så lenge det varer :) ). Dette blir vår førstefødte, og vi krysser alt vi har for at alt skal gå bra, hadde en spontanabort i høst som automatisk gir en del bekymringer. Ønsker gjerne kontakt med andre som bor i Trondheim :)

Hei hei
Jeg bor rett utenfor Trondheim, morsomt at det er flere her med ca samme termin :)

Hei! Sniker litt på november, siden termin er 1. Desember. Kan jo håpe på å bli satt frem på oul...
Jeg er nok eldstemann her med mine 39 år. Venter nr fire, veeldig uventet.... Gift i 11 år, barna er 10,9 og 6 år. Bor i Molde-området, jobber som sykepleier.
Jeg er 41 ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er 29 og førstegangsgravid. Bor i Vestfold med mann og katt. Venter vår første den 24. nov. Teller ned til ul som nærmer seg nå. Blir spennende å se hvem som skjuler seg i magen:)

Har glemt å presentere meg her inne :-) eg er 32, min mann blir 32. Vi har vore sammen siden 2005, gift i 7 år :-) venter vårt andre barn. Har ein flott gutt på tre år fra før. Og ein hund. Bur i Sogn og fjordane :-) er sjukepleier :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer ann på når du har bursdag, 39 år her også :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fin alder ja :) Blir 40 april neste år jeg da.. Hvordan syns du det er å være gravid i moden alder? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det går igrunn veldig fint:) Var veldig uventet svangerskap, for vi har slitt med å bli gravide før.... Fikk første når jeg var 30, etter flere års prøving. Jeg er fysisk bedre i form nå enn jeg har vært på veldig lenge, så for den del går det helt fint! Kjenner også at jeg er veldig avslappet til det hele, er tross alt fjerde gang:p

Hei alle sammen! Jeg er fra Oppland. Er gift og har en gutt som blir 3 snart. Nå venter vi nummer 2 i november. Jobber som regnskapskonsulent :)

29år fra stavanger samboer i over 2år han er 27år. Venter vår første 27november:-) skal etterhvert utdanne meg som sykepleier så videre til jordmor:-)

Liten prins kommer i november

Det var drømmen min også, men er berre sjukepleier enda. og det har eg vert i 10 år no. Masse lykke til! Må vere fantadtisk å jobbe som jordmor :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det var drømmen min også, men er berre sjukepleier enda. og det har eg vert i 10 år no. Masse lykke til! Må vere fantadtisk å jobbe som jordmor :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Takk:-) ja det ser ut til å være en fantastisk jobb:-)) du har sikkert enda god tid til å gå videre;) så du må ha masse lykke til selv:-)

Liten prins kommer i november

Kommet litt sent i gang på forumet her, men jeg har snoket på dere endel :) Er 87-modell, bor i Risør sammen med forloveden, og er førstegangsfødende. Termin 19. nov, og venter en liten gutt...

Sent from my iPad using BV Forum

Hei alle sammen! Jeg bor like utenfor Ålesund, er 25 år og venter min første den 20 November. Jeg hadde ingen planer om å bli gravid helt ennå, så dette var den største (og absolutt beste) overraskelsen jeg noen gang har fått :)

Er 33 og bor på Hamar. Dette er 3 barnet mitt, da vi har ei jente født i 2007 og ei englejente født i mai 2013.
Jobber som frisør.

bor i Raufoss/Oppland. 24 år.har samboer, venter nr 2, 15. nov :) har ei datter fra før som blir 2 år den 12.nov.(fra et tidligere forhold) :)

Back
Topp