PRESENTASJONSTRÅD ! :)

Hei! Sniker litt på november, siden termin er 1. Desember. Kan jo håpe på å bli satt frem på oul...
Jeg er nok eldstemann her med mine 39 år. Venter nr fire, veeldig uventet.... Gift i 11 år, barna er 10,9 og 6 år. Bor i Molde-området, jobber som sykepleier.

Hei, har ikke vært så aktiv her tidligere, men håper på å følge mer med fremover :)

Kort om meg:
Jente på straks 27 år som bor like utenfor Trondheim
Bor sammen med min forlovede, vi har vært sammen i snart 5 år og prøvd å bli gravide i ca 2 år, så endelig nå sitter spiren!
Skal på ultralyd nå torsdag og er utrolig spent :)

Jeg er 26 år, og bor sammen med min samboer på Ranheim i Trondheim. Er utdannet ergoterapeut, og jobber 100% som det (så lenge det varer :) ). Dette blir vår førstefødte, og vi krysser alt vi har for at alt skal gå bra, hadde en spontanabort i høst som automatisk gir en del bekymringer. Ønsker gjerne kontakt med andre som bor i Trondheim :)

Hei hei
Jeg bor rett utenfor Trondheim, morsomt at det er flere her med ca samme termin :)

Hei! Sniker litt på november, siden termin er 1. Desember. Kan jo håpe på å bli satt frem på oul...
Jeg er nok eldstemann her med mine 39 år. Venter nr fire, veeldig uventet.... Gift i 11 år, barna er 10,9 og 6 år. Bor i Molde-området, jobber som sykepleier.
Jeg er 41 ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er 29 og førstegangsgravid. Bor i Vestfold med mann og katt. Venter vår første den 24. nov. Teller ned til ul som nærmer seg nå. Blir spennende å se hvem som skjuler seg i magen:)

Har glemt å presentere meg her inne :-) eg er 32, min mann blir 32. Vi har vore sammen siden 2005, gift i 7 år :-) venter vårt andre barn. Har ein flott gutt på tre år fra før. Og ein hund. Bur i Sogn og fjordane :-) er sjukepleier :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer ann på når du har bursdag, 39 år her også :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app