Føler meg ikke gravid.

zilly

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Kvalme og oppkast og ømme pupper osv ble borte over natta for snart en uke siden. Jeg har over hodet ingen følelse av å være gravid lenger. ..
Verken fysisk eller psykisk.

Er vel innstilt på en ma . Det er virkelig ingenting som tilsier at det er en baby som vokser der inne...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal du til kontroll snart?

Jeg føler mye det samme, men har verdens tregeste fordøyelse. Det er det eneste som indikerer graviditet nå.

Formen min har også blitt mye bedre i det siste. Bare ryggsmerter, tissing og muligens trøtthet igjen, men fant uten tvil hjertet i går <3 satser på at alt er i skjønneste orden for alle her nå! :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Finner heller ikke hjertet.. vet at det ikke trenger å bety noe... men har bare ingen god følelse. .

Skulle egentlig på tirsdag som var. Men legen har ferie. Så har time på mandag. H
Får ul annenhver uke.

Skulle egentlig på tirsdag som var. Men legen har ferie. Så har time på mandag. H
Får ul annenhver uke.

Flott at du skal på mandag da! Alt er nok bra:D
Hvor langt er du nå?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Fant lyden for første gang... får ikke lagt ved lydfil her :(

Fant lyden for første gang... får ikke lagt ved lydfil her :(

Flott! Da er det bare vonde følelser og ikke noe annet. Heldigvis:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Mine symptomer forsvant i uke 9. Og har absolutt ingenting symptomer. Så d trenger nødvendigvis ik betyr at noe er galt. Slapp av kjære deg. Du har sett lille spiren flere ganger og jeg tror den har det veldig bra i din mage :) d vil bare ikke plage deg mer :p

❤️01.01.15❤️

Jeg er 11 uker i dag. Er sikkert bare fordi det skjer så mye vondt og negativt rundt meg som gir meg den følelsen

Jeg er 13+2 å har heller ikke så mye symptomer nå..

Det går sikkert bra skal du se:)

Sender avgårde en klem:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Måtte utsette til i morgen pga for mye jobb :(

Alt er nok bare bra ❤️ hatt den følelsen i flere uker og jeg er 16+2 i dag :-)

❤️ termin 16.12.14 ❤️

Føler meg ikke spesielt gravid nå jeg heller :)

Er normalt :) men må si jeg er spent om en uke :D

❤️Termin 17.jan.15❤️

Hvordan går det?:)

Termin 4. Januar:)

jeg har en hyperaktıv baby !!
den er jo helt gal hıhı

alt bra. da jeg kom tıl legen og hun spurte hvordan det gıkk. jeg har jo vart kjeme darlıg frem tıl alt plutselıg ble bra.
og da jeg svarte at alt gar bra. alt er helt flott. fıkk hun et bekymret uttrykk og sa at hun hapet alr var bra med baby og :)

og alt var bra :) fem cm lang og full fart

den er jo helt gal hıhı

alt bra. da jeg kom tıl legen og hun spurte hvordan det gıkk. jeg har jo vart kjeme darlıg frem tıl alt plutselıg ble bra.
og da jeg svarte at alt gar bra. alt er helt flott. fıkk hun et bekymret uttrykk og sa at hun hapet alr var bra med baby og :)

Så herlig <3

❤️27.12.14❤️

den er jo helt gal hıhı

Så godt og høre

Termin 28 januar ❤️

Back
Topp