Treningstråd

Idag ble det husvask. Men i morgen blir det crossfitøkt...og på lørdag og søndag også.
 
Bekkenet mitt er allerede på tur... tipper det eneste jeg får drevet med trening dette svangerskapet er litt svømming. Jobber i barnehage, så er veldig aktiv hele dagen egentlig - heldigvis :)
 
Juhu dagens crossfit økt gjennomført! Full fart, 2 km sykkel, 50 burpbees og 50 armhevinger. Avsluttet med rene mage/ryggøvelser på stuegulvet med tven på :)

Har en greie med at jeg MÅ se på matprogram, what not to wear eller type supersize/superskinny program evt når jeg trener på stuegulvet :) hahaha, sært.
 
Æsj, så er dagens trening avlyst, eller dvs jeg blingsa på datoene, timen jeg skulle på er tatt ut av sommertimeplanen. :(

Da får jeg finne på noe lurt her hjemme!
 
Jobben min er trening nok.... Er så aktiv at det er helt sykt.. Redd jeg kan bli sprek :/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jobben min er trening nok.... Er så aktiv at det er helt sykt.. Redd jeg kan bli sprek :/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg sitter stort sett på røva på jobb, blir litt gåing, men ikke no mer enn det. :)

Har pt time ikveld. Spent på hva han har på programmet.
 
Jeg sitter stort sett på røva på jobb, blir litt gåing, men ikke no mer enn det. :)

Har pt time ikveld. Spent på hva han har på programmet.
Jobber alene på Nille,så løper mellom kunder og varer som skal bort og ut og sjefen gir seg aaaalt arbeid så har vel egentlig for mye å gjøre...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Nå må ikke treningstråden havne for langt bak! Ingen grunn til å ramle sammen på sofaen selv om en har spire i magen! :)

En godt trent mamma gir en lettere fødsel :)
 
Enig!! Har ikke trent ordentlig siden lørdag da formen har vært dalende. Men fikk til en rolig 2-timers tur med hunden i dag. Litt er bedre enn ingenting :)

Enn du?


<3 Termin 20. februar <3
Har hatt magevirus og vært eeeeelendig i to dager. Bedre igår, så fikk gjennomført ei bra økt med styrke(crossfit). Føltes som bly,hele kroppen. :)
 
Fikk endelig sjekke ut treningsrommet på jobb! Kjempeflott! Og koster det samme pr år som 2 mnd på sats. :) $$$
 
Prøvde meg på yoga for nybegynnere i stua mi i dag :D Holy crap jeg er stiv og støl :laughing025 Meeeeen har nå hvertfall fått starta så vidt da. Passer bra med nesten 3 ukers pause og ferietur nå da. Hehehehe.
Var hvertfall behagelig og grei måte å få beveget på skrotten litt. Så dette skal jeg fortsette med når jeg kommer hjem fra ferien igjen :)
 
Fornøyd- slyngetrening gjennomført idag :) blei veldig sliten etterpå men... Har godt av det ;)
 
Tenkte det hadde vært moro med en treningstråd for å motivere hverandre?! Det hjelper iallefall meg i forhold til dørstokkmila!

Hvem har trent i dag?




Termin 20. Februar til et etterlengtet vinterbarn

Jeg trener annenhver dag :)
Har gått ned 5 kg /5 cm på 6 mnd ;) Har et håp om å gå ned noen kg til før den går oppover igjen i svangerskapet ;)
Skal trene til den dagen jeg føder har jeg plan om... om det så er å bare løfte en vekt 10 ganger opp i luften ;)
Litt er bedre enn ingenting..

Denne uken har jeg løpt intervall... Det er så ømt i puppene, og stikker i skambeinet... kvalmen er fæl og hodepinen presser..
Hodet og kroppen vil sove.. Men trening e bra ;) Når jeg kommer hjem er det fantastisk :D
 
Flott! Meningen er å motivere hverandre ja, ikke presse hverandre. Kjenn på kroppen. :)
 
Jeg har aldri vært gravid før, og er så redd for å gjøre noe som helst som kan være en risk for den lille. Er nok litt hypokonder, men tør ikke trene særlig hardt. Er det unødvendig av meg å tenke sånn? Jeg går tur ofte og trener rolig yoga et par ganger i uken, bruker sykkelen som transportmiddel i blant. Ellers er jeg mye trøtt/kvalm/oppblåst og bruker det som en unnskyldning til å ta det rolig xsmile9
 
Back
Topp