A
Ann
Guest
Har en sønn på 2 år har autisme, kjenner ikke mange som har barn med autisme og jeg vet lite om autisme så jeg lurte på om det er noen som har barn med autisme hvordan det er?hvordan takler dere det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jobbet mye med ungdom og voksne med autisme. Jeg vil si at det er en diagnose som kan slå ut veldig forskjellig. Du har høyt fungerende og lavt fungerende. Det som har gått igjen på alle jeg har jobbet med er at de er ekstremt opptatt og gjerne veldig flink på ett område.Har en sønn på 2 år har autisme, kjenner ikke mange som har barn med autisme og jeg vet lite om autisme så jeg lurte på om det er noen som har barn med autisme hvordan det er?hvordan takler dere det?
Vet at mange med autisme ikke liker å bli tatt på. Så om barnet ditt gråter mye, kanskje det er en av grunnene
Noen vil ikke ha kyss eller klem fra mor/far men det betyr ikke at barnet ikke er glad i foreldrene sine.
Har mest erfaring med aspergers
Sent from my iPho
Det er ikke din feil. Vet det er lett å si, men det er ikke din feil.Takk for svar
Sønnen min er 2,5 og han går i barnehage der liker ikke han å leke med andre han vil helst leke aleine,og han tåler ikke mye bråk skriking, han leke på en spesiel måte og han liker å leker bare med biler det er det som han er mest opptatt av,og liker å håpe og løpe fram og tilbake og han har lit språk kan si mamma, pappa ,au,hadet..og han er veldig glad i musik elsker å danse<3 og han liker å kose han er kosebamsen min<3når han begynte i barnehage oh Gud det var det verste han gråt såå mye uff meg men nå går det mye bedre
Fra høst han få hjelp så det er bradet er litt trist å tenke hvordan det kommer til å bli når han bli stor,fikk diagnose i februar og enda jeg tar det veldig tungt føler som det er min feil
![]()
Takk for svar
Sønnen min er 2,5 og han går i barnehage der liker ikke han å leke med andre han vil helst leke aleine,og han tåler ikke mye bråk skriking, han leke på en spesiel måte og han liker å leker bare med biler det er det som han er mest opptatt av,og liker å håpe og løpe fram og tilbake og han har lit språk kan si mamma, pappa ,au,hadet..og han er veldig glad i musik elsker å danse<3 og han liker å kose han er kosebamsen min<3når han begynte i barnehage oh Gud det var det verste han gråt såå mye uff meg men nå går det mye bedre
Fra høst han få hjelp så det er bradet er litt trist å tenke hvordan det kommer til å bli når han bli stor,fikk diagnose i februar og enda jeg tar det veldig tungt føler som det er min feil
![]()