Kjenner du livmoren?

Ayms

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Maiblomstene 2020
Er det noen som kjenner livmoren nå?

I morgen er jeg 13+0 og har prøvd å kjenne etter livmoren en liten stund nå. Jeg var litt usikker i starten, men nå tror jeg at jeg er ganske sikker på at det den jeg kjenner :-) kjennes ut som litt stor appelsin :-P

Kan det stemme? Noen her har sikkert litt mer erfaring enn meg ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har prøvd å kjenne etter selv, er 13 uker idag men vet ikke hva jeg skal kjenne etter. Men kjenner jeg er litt hardere på magen hvor jeg tror livmoren er

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har prøvd å kjenne etter selv, er 13 uker idag men vet ikke hva jeg skal kjenne etter. Men kjenner jeg er litt hardere på magen hvor jeg tror livmoren er

Har lest her og der om hva jeg skal kjenne etter, men det er ikke så lett :-P

Har lest her og der om hva jeg skal kjenne etter, men det er ikke så lett :-P

Helt enig.. satser på at jeg kjenner det er livmoren jeg kjenner:-) håper at magen etterhvert synes:-)

Kjenner ikke toppen tydelig, men kjenner "sidene" når jeg ligger på ryggen ;) fant den skikkelig for et par dager siden, 3 gangs her :)

Helt enig.. satser på at jeg kjenner det er livmoren jeg kjenner:-) håper at magen etterhvert synes:-)

Samme her :-)

Kjenner ikke toppen tydelig, men kjenner "sidene" når jeg ligger på ryggen ;) fant den skikkelig for et par dager siden, 3 gangs her :)
Jeg er første gangs så ikke helt peiling på hva jeg skal kjenne etter...

Må ligge på ryggen jeg også før jeg kjenner noe til den :-) er førstegangsgravid, så har ikke så mye erfaring :-P

Last edited:
Venninna mi klarer å kjenne den men ikke jeg selv... Skal spørre henne o hvordan hun gjør det :) hun klarte nemlig å kjenne den på meg i uke 7 eller 8 sist gang :O

Sent from my iPad using BV Forum

Kjenn fra navlem og nedover når dere ligger på ryggen når dere har full blære, da kjenner man den tydelig:p

<3 venter en vinterbebi <3

Back
Topp