Magebilder

Den er overraskende bra.. Men kommer nok ikke til å jobbe fullt så veldig mye lenger :/ Har ett bekken som tuller og er så sliten og trøtt hele tiden:/ men syns ikke jeg kan klage, for kvalmen er veldig minimal(bank i bordet) kvalmen kommer på kvelden når jeg har pressa meg for mye eller er sulten.. Så er heldig enda:D
 
Jeg er chubby fra før.... nå ser jeg bare meeer chubby ut.... :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1402216607749.jpg
    1402216607749.jpg
    26,8 KB · Visninger: 310
Jeg er chubby fra før.... nå ser jeg bare meeer chubby ut.... :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Må si, absolutt ikke slik jeg så meg for hvordan du ser ut :D Ikke vondt ment ;) Ble bare så overrasket :D Kule tattiser :D

Du ser flott ut :) ;)
 
Må si, absolutt ikke slik jeg så meg for hvordan du ser ut :D Ikke vondt ment ;) Ble bare så overrasket :D Kule tattiser :D

Du ser flott ut :) ;)
Hahahaha hvordan trodde du jeg så ut? Jeg har tattovert begge armer og begge ben brystet og ryggen haha. Det følger vel med jobben hihi :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hahahaha hvordan trodde du jeg så ut? Jeg har tattovert begge armer og begge ben brystet og ryggen haha. Det følger vel med jobben hihi :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke tattoveringer :p Men burde ha skjønt det når du jobber i en tattoshop :p
 
Hmmz.. Ligger noen dager etter,men ikke i nærheten av slik mage her!:p er det din første forresten?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Synes den er stor selv, har mine mistanker om å det gjemmer seg 5 stykker inni der, hehe :p tung er den også!
Ja, det er min første :)
 
Synes den er stor selv, har mine mistanker om å det gjemmer seg 5 stykker inni der, hehe :p tung er den også!
Ja, det er min første :)

Hehe.. Du har ikke vært på tidlig ul altså? Kan vel fint være fem da!!...;) hoho.. :p spennende!!;) Så kjekt å se at magen kan komme tidlig på førstegangs også!:) så for meg at magen ikke kom før laaaangt uti sommerferien jeg!..:p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Hehe.. Du har ikke vært på tidlig ul altså? Kan vel fint være fem da!!...;) hoho.. :p spennende!!;) Så kjekt å se at magen kan komme tidlig på førstegangs også!:) så for meg at magen ikke kom før laaaangt uti sommerferien jeg!..:p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Tenkte å se om jeg kunne få time til tidlig ul i neste uke, er litt nysgjerrig siden magen vokser så fort :D
Ja, jeg og trodde magen kom til å komme seint, men der tok jeg vist feil :p
 
Tenkte å se om jeg kunne få time til tidlig ul i neste uke, er litt nysgjerrig siden magen vokser så fort :D
Ja, jeg og trodde magen kom til å komme seint, men der tok jeg vist feil :p

Heh.. Kan jeg tenke meg at du er!;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 8+4 idag og har og begynt å få litt mage slik som deg på kveldene.Begynte å lure om jeg er den eneste for alle i forumet skriver at de ikke fikk mage langt ut i svangerskapet. Mitt første og :p..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 8+4 idag og har og begynt å få litt mage slik som deg på kveldene.Begynte å lure om jeg er den eneste for alle i forumet skriver at de ikke fikk mage langt ut i svangerskapet. Mitt første og :p..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt å vite at jeg ikke er alene :D
 
Back
Topp