Et lite tips for dere som bor i Buskerud omegn!

Firfisle89

Glad i forumet
Barnashus har 70 % på alt i butikken nå, pga nedleggelse! :-) vi fikk gjort en stort kupp på Maxi cosi bilstol i dag, vanlig pris på dette setet er 2499-, vi fikk det for 660 -, ! Så klarte ikke gå fra det, selv om det er tidlig ! Kupp er kupp ! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Barnashus ved Buskerud storsenter / krokstadelva!

Weee!! kansje man får med gubben ditt da. Vet du lenge butikken forsatt skal være der? ser den heter Outlet på hjemmesiden dems nemlig.

Barnashus har 70 % på alt i butikken nå, pga nedleggelse! :-) vi fikk gjort en stort kupp på Maxi cosi bilstol i dag, vanlig pris på dette setet er 2499-, vi fikk det for 660 -, ! Så klarte ikke gå fra det, selv om det er tidlig ! Kupp er kupp ! :D

Sniker- men, what? Seriøst? Skal dei legga ned outleten? :(

Sent from my iPad using BV Forum

Weee!! kansje man får med gubben ditt da. Vet du lenge butikken forsatt skal være der? ser den heter Outlet på hjemmesiden dems nemlig.

Jeg fikk med meg at det skal legges ned i helga :-/ ei på Facebook som skrev det. Veldig synd isåfall :-/

Tusen Takk for tipset!!! Kjøpte bilstol jeg også. Å klær for 344 som egentlig kosta rundt 1000lappen!!! :happy093.1.jpg

[quo te="Baby_2015, post: 17597900, member: 100559"]Tusen Takk for tipset!!! Kjøpte bilstol jeg også. Å klær for 344 som egentlig kosta rundt 1000lappen!!! :happy093.Vis vedlegget 66492[/quote]
Se der ja :D samme bilstolen har jeg også kjøpt! Elsker fargen! <3 så morro når man får gjort sånne kupp!

Back
Topp