Første jmtime overstått

Alt var kjempe bra! Fikk høre hjertelyden og målte symfysemålene! :-D Så kjekt å endlig vere igang :-)

Termin 4.januar ❤
Så herlig:) Jeg har time om en uke,gleder meg:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Så herlig deilig og ha første jordmor time jeg har ikke før 5 august pga 2 gangs fødende

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Er det vanlig å være hos jordmor allerede? Jeg blir bare fulgt opp av fastlege...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det vanlig å være hos jordmor allerede? Jeg blir bare fulgt opp av fastlege...

Man velger selv hva man ønsker :)

Jeg har min første svangerskapskontroll imorgen samtidig som GU og forhåpentligvis en liten kikk på UL hos lege, men jeg kommer til å gå til jordmor som sist, hun var en fantastisk støtte og hadde alltid tid.

Det velger man litt selv, jeg går bare til JM :)

Å ja :-) visste ikke at man kunne velge... Er jm dere går til på sykehuset eller er det privat?

Å ja :-) visste ikke at man kunne velge... Er jm dere går til på sykehuset eller er det privat?

Jm jeg går til hører til helsestasjonen i kommunen her, er bare ei JM i kommunen her :)

Jeg kommer nok til å gå til privat jordmor når vi har flyttet, da kan jeg velge litt mer hyppigheten selv. Koster jo, men det vil være verdt det. Kommer og litt an på om jeg blir overført til sykehuset når jeg er hos legen på første kontroll.. Håper på god oppfølging derfra denne gangen.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Oslo er nok litt mer by-jungel :-P ingen av mine venninner har gått til jm.

Alt var kjempe bra! Fikk høre hjertelyden og målte symfysemålene! :-D Så kjekt å endlig vere igang :-)

Termin 4.januar ❤
Måler man sf så tidlig?

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Back
Topp