Hva sier magefølelsen ?

Firfisle89

Glad i forumet
Hva sier magefølelsen deres ang kjønn? :-) min sier ei jente til egentlig :-) gubben et fast bestemt på gutt, men stoler mest på min egen magefølelse .. Blir spennende å se hvem som har rett eller ei :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva sier magefølelsen deres ang kjønn? :-) min sier ei jente til egentlig :-) gubben et fast bestemt på gutt, men stoler mest på min egen magefølelse .. Blir spennende å se hvem som har rett eller ei :D

Samme her :D

Gutt her! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tror det kommer en gutt her jeg;)

Akkurat nå kjennes det tomt ut.
Hadde guttefølelse til å begynne med, siste uken har det gått over til jentefølelse.

Men nå kjennes det tomt. Ekkelt!
Skal på sykehuset i morgen på genetisk veiledning. Håper de har tid å sjekke at alt er i orden.

Har hatt veldig jente følelse fra starten så ble jeg usikker litt men den sterke jentefølelsen kom tilbake:p hadde det før jeg var så langt på vei til å se på noen av mytene, men nå sier alle mytene jente;) pluss min magefølelse hehe

<3 venter en vinterbebi <3

Har hatt veldig jente følelse fra starten så ble jeg usikker litt men den sterke jentefølelsen kom tilbake:p hadde det før jeg var så langt på vei til å se på noen av mytene, men nå sier alle mytene jente;) pluss min magefølelse hehe

Her hadde jeg guttefølelse, men så svosj over natta så satt jeg med en skikkelig jente følelse :p har de typisk jente tegnene. :p

Hvilke myter?
Her skifta det fra gutt til jente til tvillinger så til jente igjen. Så er ganske usikker, blir spennende på UL :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Hadde veldig guttefølelse i starten, men magefølelsen er ikke så sterk lenger :-P blir spennende å se på oul :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvilke myter?
Her skifta det fra gutt til jente til tvillinger så til jente igjen. Så er ganske usikker, blir spennende på UL :)

❤️❤️
Kvalme, ringtest, puls, alle de tegna der

Jentefølelse...

Termin januar 2015

Kvalme, ringtest, puls, alle de tegna der

Spennende, fortell om kvalme og puls så kan jeg sjekke selv :)

❤️❤️

Her sier den jente, følelsen er så forskjellig fra forrige gang, men jeg vet ikke om det er fordi vi ønsker oss jente så sterkt? :p

Jeg aner ikke! Jeg har gått litt uten hud, som "myter" sier at da blir det jente fordi hun "stjeler" skjønnheten. Samtidig er jeg ikke like kvalm som sist, og da ble det jente. Åhh så spent jeg er på å få vite kjønn!! :) Jeg har lyst til å bake en kake med rosa/blått fyll og invitere kjente og kjære. Morsom måte å fortelle det på :D Inspirert av world wide web! ;p

22. januar 2015 <3

Back
Topp