Krumelurs dagbok

Føler meg som en feit, oppblåst ballong. I dag pekte en liten gutt i omgangskretsen på magen min og spurte om jeg skulle ha baby. Haaaallo, jeg er drøye 6 uker på vei. Lagt på meg en kg, og burde vel strengt tatt ligge på 0 kg en stund enda. Skylder på eksamensperiode. Nå er den over, det er ingen unnskyldning lenger. På med løpeskoene!!
 
Vært hos legen i dag. Blitt henvist til tidlig ul, men det blir først rundt 20.7. Så bestilte en privat ul 5.7, så vi vet litt mer før vi drar på ferie til familien våre og forteller nyheten.
 
Hei! Er du krumelur fra bim? Isåfall har vi skravlet der tidligere! Og nå er vi begge her!
 
Så kvalm i dag. I hele dag. Kanskje det er ei jente i magen? Kan ikke huske å ha vært så kvalm sist, da fikk jeg gutt.
 
Kanskje det! :) Fikk gutt sist og var ekstremt kvalm og kastet mye opp! Mindre kvalm denne gangen selv om kvalmen er der, kanskje det blir jente? Har guttefølelse da ;) skal du vite kjønn på oul?
 
:| det måtte skje. Første som spurte om jeg er gravid fra ei på jobb. Hjelpes da, jeg er knapt 8 uker på vei ...
 
Appen heter "Gravid App" men når du søker den opp i appstore er den listet som "Svangerskaps App". Levert av Meschke Apps.
 
Ubehagelige stikninger i dag. Ikke kjent det før. Satser på at det er fordi babyen vokser
 
:| det måtte skje. Første som spurte om jeg er gravid fra ei på jobb. Hjelpes da, jeg er knapt 8 uker på vei ...
Herlighet, hva svarer man til dette? På en måte vil man bare glise og rope JAAA, men det skal vel gjerne ikke avsløres ennå. Hva svarte du?
 
Back
Topp