Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også feil forrige gang. Fikk A-hus istede for Ullevål. Hadde ul på A-hus men fødte på UllevålMen selfølgelig til feil sykehus... Blæ. Ble jo så glad for å få svar så fort men så måtte det være en feil. Må ringe til JM på mandag å få endret det. Min utblåsning idag![]()
Okei, men jeg vil gjerne ha UL og føde på samme sykehus for mamma bor der. Ble nå henvist til Kristiansund og jeg vil til Trondheim, JM glemte det sikkert bare. Ordner seg nokJeg fikk også feil forrige gang. Fikk A-hus istede for Ullevål. Hadde ul på A-hus men fødte på Ullevål
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
Skjønner, ja det har sikkert skjedd en glipp, ordner seg nokOkei, men jeg vil gjerne ha UL og føde på samme sykehus for mamma bor der. Ble nå henvist til Kristiansund og jeg vil til Trondheim, JM glemte det sikkert bare. Ordner seg nok![]()
Jeg bor midt i mellom så jeg bestemmer selv hvor jeg vilSkjønner, ja det har sikkert skjedd en glipp, ordner seg nokmen er da langt fra Kristiansund til Trondheim?
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015