Karpal tunnel syndrom

Har jeg aldri hørt om :O jeg plages en del med at føtter og armer/fingre "sovner" og prikker i dem..spesielt mye om natten..men trenger ikke være noe farlig for det vel?? Trodde det var noe som var helt normalt jeg :p

Appen ❤️

Farlig er det vel ikke, men da har du også de samme plagene, for det var slik det startet. Så skinner og støttestrømper er vel å anbefale :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fytte rakkeren, da tror jeg heller at jeg tar kvalmen altså.....fysj.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ikke så ille lengre nå, etter at jeg forandret sovestilling og fikk tak i skinner :-)

Det var godt å høre, det der hørtes ikke noe særlig ut :)

Det var ikke det. Men skal ikke klage, alt er verd det, hvis det er det som skal til for at Miraklet skal trives der inne :-)

Det var ikke det. Men skal ikke klage, alt er verd det, hvis det er det som skal til for at Miraklet skal trives der inne :-)

Hehe, ja, det erdet jo, men seriøst, det kunne vært litt lettere :p

Farlig er det vel ikke, men da har du også de samme plagene, for det var slik det startet. Så skinner og støttestrømper er vel å anbefale :-)

Hmm..skal spørre legen når jeg skal dit neste gang om han har noe info rundt dette :) tror ikke det sidene legene våre ikke er de mest oppdaterte :s men har og lagt merke til at beina mine er hovne på ettermiddag/kveld..

Appen ❤️

Hmm..skal spørre legen når jeg skal dit neste gang om han har noe info rundt dette :) tror ikke det sidene legene våre ikke er de mest oppdaterte :s men har og lagt merke til at beina mine er hovne på ettermiddag/kveld..

Appen ❤️

Snakke mye med ei som jobba på apoteket om dettd. Hun kom med mange gode råd. De er vel mere oppdaterte :-)

Back
Topp