Interiør til babyrommet

Jeg fant selgeren og uroen :D men ikke klossene, så send gjerne navnet på dem i morgen? :) :) vet fortsatt ikke kjønn her da, men veldiggøy å se på å planlegge alikevel :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Eg klare ikkje finna selgaren, å eg e på frå pcen...link?

Jeg fant selgeren og uroen :D men ikke klossene, så send gjerne navnet på dem i morgen? :) :) vet fortsatt ikke kjønn her da, men veldiggøy å se på å planlegge alikevel :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Så bra du fant uroen :-) er veldig spent på å få den i hus :-D de klossene tenkte jeg at jeg skulle lage selv, også skriver jeg inn navn når junior har fått navn :-P
Selgeren hadde så langt navn og det gikk ikke å kopiere, så tok print skreen jeg :-)
ImageUploadedByBV Forum1402999092.851306.jpg
Jeg har aldri bestilt noe fra denne selgeren, så vet ikke om han er noe bra:-P

Sent from my iPad using BV Forum

Så bra du fant uroen :) er veldig spent på å få den i hus :-D de klossene tenkte jeg at jeg skulle lage selv, også skriver jeg inn navn når junior har fått navn :p
Selgeren hadde så langt navn og det gikk ikke å kopiere, så tok print skreen jeg :)
Vis vedlegget 65488
Jeg har aldri bestilt noe fra denne selgeren, så vet ikke om han er noe bra:p

Kan du ta bilde av sio der du kjøpte uroen og?

Vis vedlegget 65495
Sånn :) håper du finner den :-D har du foresten tittet på lappen?? Hihi!

Takk :)
Fant an! Og har lagra selgaren :P

Nei, har IKKJE titta på lappen, og i måro har eg ny UL :P
Har berre på følelsen at da e gutt ;) men no har da blitt sånn at eg e redd for å sjå på lappen, for eg veit eg blir skuffa om da står jenta...ska IKKJE v enkelt, sjøl om eg blir kjempegla for ei jenta og :)

Takk :)
Fant an! Og har lagra selgaren :P

Nei, har IKKJE titta på lappen, og i måro har eg ny UL :P
Har berre på følelsen at da e gutt ;) men no har da blitt sånn at eg e redd for å sjå på lappen, for eg veit eg blir skuffa om da står jenta...ska IKKJE v enkelt, sjøl om eg blir kjempegla for ei jenta og :)
Så bra! :-D
Åååh så spennende! Var sikker på at du hadde smugtittet jeg nå altså ;-) hihi! Uansett om man skulle bli litt skuffet så tror jeg det er en normal reaksjon. Jeg fikk et lite stuck når vi fikk vite at det var gutt, selvom jeg var sikker. Jeg er selvfølgelig kjempe glad for å ha en frisk liten gutt inni her, men må innrømme at det hadde vært stas med en jente og, i allefall når jeg titter på alt rosa på ebay :-P
Håper ingen misforstår meg, for føler jeg bærer på et mirakel siden jeg i teorien ikke kunne bli gravid uten hjelp, og gleder meg skikkelig til å bli guttemamma <3

Søker du bare ett random barne interiør på ebay? Jeg er jo helt grønn og kommer liksom ikke på søkeord ;)

Søker du bare ett random barne interiør på ebay? Jeg er jo helt grønn og kommer liksom ikke på søkeord ;)

Jeg søker på alt mulig. Foreksempel elephant (liker elefanter i baby interiør), også krysser jeg av for hvilken kategori. Jeg liker og å spesifisere søket med New condition og buy it now. Veldig mange i usa bruker ebay for å selge ting som er brukt, og gjerne på auksjon. Da får du bort de i allefall. Også hvis jeg finner en ting jeg liker så går jeg inn på selgeren for å se om han har noe mer som er fint :-) finnes flere grupper på fb for tips og inspo til hva man kan kjøpe, og der følger det gjerne med linker :-)

Kjenner det klør i fingrene etter å begynne!! Vi må pusse opp barnerommet først,før jeg i det hele tatt kan begynne å innrede :/ Satser på at det går fort nå i sommerferien,når vi først kommer i gang. Hobbyprosjekt og kos når man skal pynte og sette inn alle tingene man har kjøpt til lillegutten vår :) :) Du har jo gjort det kjempe flott,moro med litt tips og ideer :)

Oktober 2014 <3

Back
Topp