Juli/August

Mot meg! Når jeg blir hormontroll:) Haha:) Innholder en six pac, ekstra undertøy og sovepose:) Samme tenker jeg. Orker ikke spinke og spare på sykemelding lenger. Dette er tøft nok i seg selv.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hahahaaaa eg må le så eg griner!!! :) :) digget den krisebagen!! ;)

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Sprayen er ikke så ille, jeg er på 3.forsøk med seprecur spray med veldig lite bivirkninger:) Litt tung i hodet og sliten til tider, men det klarer vi å leve med ;) Og noe ampert humør (bare på hjemmebane :P)
Det er nok løsningen for deres del. Masse lykke til :)
Håper eg er like heldig som deg :) :) men jeg ska ha synarela :/

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Da er jeg med i juli/august gjengen :) Skal ha mensen i begynnelsen av juli, så usikker på om jeg får starte opp da eller om vi må vente til i august.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har brukt suprecur 3 ganger og synarela 2. Litt hodepine og sliten, men det har gått fint. For meg har det slitsommeste vært temperaturkontrollen. Har til tider vært mye kald og hatt hetetokter på natta, men ikke noe stort problem. Ca en måned med spray går ganske fort :-) lykke til alle sammen!!

Da er jeg med i juli/august gjengen :) Skal ha mensen i begynnelsen av juli, så usikker på om jeg får starte opp da eller om vi må vente til i august.

Velkommen i klubben:) Jeg skal også ha det i beg. av juli hvis kroppen følger rytmen da. Så da blir det oppstart spray i slutten av juli tror jeg:) Spennende!!:)

Heia heia :) gleder meg til å følge dere alle. Skal heie dere fram :) det fortjener dere alle <3

Velkommen i klubben:) Jeg skal også ha det i beg. av juli hvis kroppen følger rytmen da. Så da blir det oppstart spray i slutten av juli tror jeg:) Spennende!!:)

Ja, det er det :) Satser på at det er vår tur denne gangen :)

Ja, det er det :) Satser på at det er vår tur denne gangen :)

Det blir det:) Hvilket nummer i rekka blir neste forsøk?

Det blir det:) Hvilket nummer i rekka blir neste forsøk?

Det blir nummer to for vår del. Fikk ingen egg på frys denne gangen.

Nå er det jammen ikke lenge igjen før denne gjengen her starter opp igjen!:):)

Kommer også til å heie på dere alle sammen :) Krysser det som krysses kan for dere! Woop woop!

Jeg skal ha innsett uke 33 , vårt andre fryseforsøk .
Vi har en sønn fra før som vi er veldig takknemlig for :) han fikk vi på vårt aller første forsøk , i 2013 :)
Så nå er vi klar for søsken til han :) håper alle her får positiv test i juli / august :D gleder meg til å følge dere alle :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fikk negativ blodprøve idag , så håper gullegget sitter i august :)

Last edited:
Fikk negativ blodprøve idag , så håper gullegget sitter neste måned :)

Det var leit å høre:( Vet hvordan det er. Men godt å høre at du ser fremover da! Og i juli/august blir det vår tur!:):)

Det var leit å høre:( Vet hvordan det er. Men godt å høre at du ser fremover da! Og i juli/august blir det vår tur!:):)

Ja håper det :D fullstendig unødvendig med disse negative testene synes jeg ;)

Ja håper det :D fullstendig unødvendig med disse negative testene synes jeg ;)

Jeg ser på det som en veldedig donasjon til clearblu og andre produsenter. Jeg har svidd av en del kroner på det ja:)

Fryseforsøk i august her! Fikk bare beskjed om å ringe inn juli-mens...
Denne mensen var en form for utrensels-mens fikk jeg beskjed om... Herlig.... :-p

Back
Topp