Mandag 16.juni...og snø!!!

Laaang ferie :D deilig da! Her blir d3t fort kjedelig når dem har fri lenger enn en langhelg:P så har gitt dem ferie i de ukene, også kan vi heller se an eller gi del fri i ny og ne:) jentene er jo veldig glade i barnehagen da:D

Gru-gleder meg til han skal i barnehagen å! Hehe.. men han har hvertfall Liana på sin avdeling og Emira er jo i rommet ved siden av, med en dør imellom:D
Hermine er også glad i barnehagen, men hun som oss har godt av ferie og både å ta det med ro, være sammen med oss og å oppleve nye ting på andre steder enn det vante ;) :)
Tror ikke hun vil rekke å kjede seg litt engang på de 6 ukene :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei og hå!
Nydelig sommerdag her i dag også!
Fikk besøk av ei venninne i formiddag, vi spiste kyllingsalat og strikket!
Etter at Lillebror hadde sovet hentet vi T og gikk til byen for å handle. Det ballet på seg med isspising og bestilling av take away-mat, så vi mistet TO busser :p
Måtte få mamma til å kjøre oss hjem da det var en time til neste buss gikk igjen...
Så da rakk vi bare å spise og se barne-tv før kveldsstell.
Men en fin dag :D :D

Hei og hå!
Nydelig sommerdag her i dag også!
Fikk besøk av ei venninne i formiddag, vi spiste kyllingsalat og strikket!
Etter at Lillebror hadde sovet hentet vi T og gikk til byen for å handle. Det ballet på seg med isspising og bestilling av take away-mat, så vi mistet TO busser :p
Måtte få mamma til å kjøre oss hjem da det var en time til neste buss gikk igjen...
Så da rakk vi bare å spise og se barne-tv før kveldsstell.
Men en fin dag :D :D
For en koselig dag!
Skikkelig feriestemning hos dere skjønner jeg :D

Snedig der der ja, snart har du skolejente:D Vi fant vel ut jeg var gravid rundt på denne tiden i fjor:p

Litt rar dame høres det ut som ja, hun bør jo klare å få tak i deg, og hvis hun hadde vaktliste har vel ikke den endret seg så radikalt at du ikke kunne få den etterpå. Håper det ordner seg, eller at du får deg en annen jobb.

Hehe ja jeg husker godt at dere skulle prøve hvertfall, og at det klaffa veldig raskt :D hehe..

Ja hun er en luring den dama der;) men får se.. frister å bare be hun gi meg en bekreftelse på at jeg ikke har noe jobb der mer, så jeg får søkt om dagpeger og evt prøve å skaffe meg ny jobb :)

For en koselig dag!
Skikkelig feriestemning hos dere skjønner jeg :D

Hehe ja. T maser om å få ferie. Men det er så lite å finne på når alle de andre barna er i bhg, og jeg vil gjerne at han får nyte noen korte dager på tampen av barnehagetilværelsen sin før lang ferie :p

Hermine er også glad i barnehagen, men hun som oss har godt av ferie og både å ta det med ro, være sammen med oss og å oppleve nye ting på andre steder enn det vante ;) :)
Tror ikke hun vil rekke å kjede seg litt engang på de 6 ukene :P

Nei dere har nok en del mer planer enn oss.. hehe.. vi kommer til å ta dagsturer hit og dit, og evt en helg i asker hos familien til sambo osv :) mulig Emira blir med mora mi og dem til mandal en uke å.. om hun vil ;)

God kveld!

Her har det vært en rolig dag. Mamma hentet jentene og passet dem til mellom 17:30 og 18:00 :) da har jeg slappet mye av med Leoh! Jentene lekte med søsteren min før de skulle legge seg.. men Liana lå vel 1 time å skravla i senga før hun søvnet idag:P men til slutt sov hun, og da lå hun sånn!
1402947843882.jpg

Ja tenk på det ;-) Lager ikke alle str :-) Og du kan bestemme hvilken farger og om du ønsker bling osv :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Elsker bling:rolleyes: jeg tenkte kansje på til samboers niese.. men jeg sier ifra :D

Mente lager i alle str :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ahh.. Emira ville også likt sånt.. hmm.. kan hende du får en bestilling iløper av sommeren :) haha

Hehe ja. T maser om å få ferie. Men det er så lite å finne på når alle de andre barna er i bhg, og jeg vil gjerne at han får nyte noen korte dager på tampen av barnehagetilværelsen sin før lang ferie :p
Hermine skal jo egentlig være i bhg ut neste uke, men siden H går på ferie nå på fredag så spørs det ikke bare om hun kun får 1 eller 2 dager i neste uke. Spiller vel ingen rolle om hun har 6 eller 7 uker ferie, ny tilvenning må vi ha i august likevel :p

Hehe ja jeg husker godt at dere skulle prøve hvertfall, og at det klaffa veldig raskt :D hehe..

Ja hun er en luring den dama der;) men får se.. frister å bare be hun gi meg en bekreftelse på at jeg ikke har noe jobb der mer, så jeg får søkt om dagpeger og evt prøve å skaffe meg ny jobb :)
Ja, hun må skjønne at hun ikke kan holde på sånn :eek:

Ja, det gikk ganske kjapt ja. Kommer til å savne spenningen;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Men hun trenger jo kun å sitte stille under letting og landing;) Ellers kan hun løpe i midtgangen eller sitte på gulvet mellom setene å leke ;) Film på nettbrett er et must! ;) :P

Ja det nettbrettet skal med, og noen tegnesaker, det liker hun ;) Hun nå nok vente til de er ferdig med tralla med løpingen tror jeg;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp