Mandag 16.juni...og snø!!!

Det merkes at du ikke har like god tid til bv som før;) hvordan er nettene hos dere nå? Alt bra med dere?:)

Nei, det er ikke så god tid som før, lillesøster er mye mer aktiv enn hva nasse var også, skal helst være i fanget og sover lite :-)

I natt var en god natt, hun godtok å sove litt utpå også, så alt i alt skal det være nok, men har vel en del å ta igjen. Så de nettene er litt opp og ned enda;) Ellers er alt bra med oss, hva med dere? :-)

Så koselig med en liten helgetur:)
Går det fint med Anette og lillesøster? :) herlig med litt shopping evt titte på hva den nye butikken har og by på;)

•☆Tastedingsen☆•

Ja, det var koselig å ta en liten tur:-)
Det går fint med dem begge to, litt opp og ned på humøret til nasse, men mye bedre enn før:-)
Lillesøster skravler en god del, lurer på om hun blir sopran eller noe hehe.
Hvordan går det med dere da?

Jada, gikk over all forventning:-) Vi booket to hotellrom ved siden av hverandre, det var lurt.

Det var en fin butikk, godt utvalg, blir nok å handle litt der innimellom:p
Hehe, ville kanskje blitt litt vel fult med dere alle fire i ett rom ja!

Så da er dere optimistiske for sydenturen? :cool:

Vi har vært og ukeshandla, fått rydda i huset og tatt kjøkkenet. Emmeth sover lur, jentene er i skole og bhge.
Mannen har seinvakt, så skal lage middag før han drar på jobb, så slipper jeg og stå med det når alle barna er hjemme.

Emmeth skal opereres, venter på time i posten. Han har polypper i nesen som skal fjernes samt falske mandler. De tar mye plass og gjør det vanskelig og puste ift astmaen. Vi er oppe stort sett hver natt pga han sliter med slim han ikke får opp og ikke får puste. Så går rundt med han sittende i armene mine, så får han lettere puste og sove. Han får ikke til og sove liggene over lang tid, selv med hevet hodeende.

Ellers går det stort sett bra. Jeg er fortsatt sliten, skal til legen for nye blodprøver på torsdag. I morgen skal vi til strømmen barnelegesenter til astma legen. Får vi se hva han sier. Blir muligens antibiotikakur, soden astmamedisinene ikke hjelper nok.

•☆Tastedingsen☆•

Huff stakkars Emmeth, godt han skal bli operert så det blir bra igjen. Det er akkurat det samme nasse har, men det er heldigvis blitt mindre, så hun plages ikke lenger. Jeg må si jeg synes synd på deg også, det er sannelig tøffe tak, sterk er du.

Hehe, ville kanskje blitt litt vel fult med dere alle fire i ett rom ja!

Så da er dere optimistiske for sydenturen? :cool:

Njaaa, det er den flyturen, jeg tror ikke hun er så villig til å sitte i fanget. Får håpe på det beste hehe:-)

God morgen snupper :)

Endelig fikk vi sovet til nesten 7:30! Hehe da våknet Leoh først..og så Emira, og til slutt Liana! Alle innen 10 min..hehe.. Leoh og Liana fikk morgenflaske samtidig, og sambo ga Leoh flaska. Da kom Liana til meg for å legge seg på fanget mitt og ga meg flaska, og sa "hlepe gjikke" :p (hjelpe drikke).. så da satt jeg der da.. Og ga flaske til en gigantisk baby på fanget mitt! Haha..

Nå sover Leoh, i Liana sin seng faktisk;) var så bråkete med borring i veggene ved vårt soverom! Og jeg har fått brettet MASSE klær og lagt dem på plass, og spist frokost og drikker nå kaffe :) må få ryddet litt i de kjøkkenskapene som jeg ikke har ryddet..

Kos dere idag :)

Effektiv dame :-) Deilig å få sovet til halv åtte, gleder meg til lillesøster sover igjennom hele natta :-)

Vi skal på røntgen med Emmeth den 24 juni.Får ny time etter legen har sett på røntgenbildene:) Legen skrev også at det er svært sjeldent det er noe alvorlig når det gjelder kul på kragebenet, noe jeg synes var betryggende og lese;):)
De neste ukene sksl vi til tannlege og hs med Nelly, ahus og Strømmen barnelegesenter med Emmeth. Mannen har ferie f.o.m den 7 juli i 2 uker, da går jeg nok vært litt mer aktiv innpå her:rolleyes:;):):) skriver mer ikveld når kidsa er lagt:)

•☆Tastedingsen☆•

Ja, vi er jevntlig til ø-n-h spesialist.Dr.Olav skatvedt. Han er veldig flink og blir tatt på alvor. Så han som sendte henvisning om operasjon. Skulle gå ganske kjapt.
Emmeth har igjen slutta og drikke mme:( Han veier nå 10.3, men redd han går rett ned i vekt igjen siden han ikke vil drikke mme. Etter at han godtok mme igjen gikk han 800 gr opp i vekt. Og går han under 10 kg vil de ikke operere han. Han er 84 cm lang blitt:)

Skal ringe ahus igjen kl 13.00 og høre om det har skjedd noe. Henvisningen blei mottatt for 2 uker sia så:confused:

Ja, jeg overlever alltid, men har en mistanke om at det er steriliseringen som er skyld i jernmangel da jeg blør veldig kraftig i 14 dager. Mulig jeg må opereres igjen. Skal snakke med legen om det på torsdag.

Hvordan går det med deg og dine små?

•☆Tastedingsen☆•

Godt dere blir tatt på alvor :D

Han veier ikke mye nei:confused: kansje det vil hjelpe apetitten hans når han får operert?? Håper da virkelig ikke han går ned i vekt igjen! Men 84 cm er jo en fin høyde vel?:)

Dårlig at du ikke har fått noen time på ahus enda:oops::confused:

Ahh okey..men det er godt mulig! For da mister du jo jevnlig mye blod!.. lurt av deg å høre;)

Med oss går det bare bra, takk :) friske og raske hele gjengen:D

Hehe, viktig å få være litt liten innimellom også ;)
Hermine vil holde flaska selv om kvelden, men må få ligge på fanget mens hun drikker :p

Hehe ja hun skal også være babyen innimellom:D hehe.. Liana bytter litt på med å sitte/ligge i sofan, på fanget og å gå rundt mens hun drikker.. hehe.. ikke ro i rompa!P

Hermine skal ha 6-8 uker ferie, så blir nok ikke bare-bare å komme tilbake ;)

Men det blir deilig å være så lenge sammen med henne :D

Oi, tenk, ja da er det hans tur :eek:

Laaang ferie :D deilig da! Her blir d3t fort kjedelig når dem har fri lenger enn en langhelg:P så har gitt dem ferie i de ukene, også kan vi heller se an eller gi del fri i ny og ne:) jentene er jo veldig glade i barnehagen da:D

Gru-gleder meg til han skal i barnehagen å! Hehe.. men han har hvertfall Liana på sin avdeling og Emira er jo i rommet ved siden av, med en dør imellom:D

Nei, det er ikke så god tid som før, lillesøster er mye mer aktiv enn hva nasse var også, skal helst være i fanget og sover lite :-)

I natt var en god natt, hun godtok å sove litt utpå også, så alt i alt skal det være nok, men har vel en del å ta igjen. Så de nettene er litt opp og ned enda;) Ellers er alt bra med oss, hva med dere? :-)

Kan være stor forskjell på disse ungene ja! Ikke alltid det hjelper så voldsomt mye med en god natt om man er i underskudd over flere netter.. men bra det er bedre enn før:D

Alt bra med oss også;) dagene flyr da:confused::p

Kan være stor forskjell på disse ungene ja! Ikke alltid det hjelper så voldsomt mye med en god natt om man er i underskudd over flere netter.. men bra det er bedre enn før:D

Alt bra med oss også;) dagene flyr da:confused::p

Ja, tiden raser avgårde, irriterende, vips så er sommeren slutt:eek::eek:

Har du fått, eller skal du få jobbe litt igjen?

Effektiv dame :-) Deilig å få sovet til halv åtte, gleder meg til lillesøster sover igjennom hele natta :-)

Takk :) men må si mannen har vært mer av den effektive arten idag :P hehe..

Ja den tiden kommer jo hos dere å etterhvert:D

Vi skal på røntgen med Emmeth den 24 juni.Får ny time etter legen har sett på røntgenbildene:) Legen skrev også at det er svært sjeldent det er noe alvorlig når det gjelder kul på kragebenet, noe jeg synes var betryggende og lese;):)
De neste ukene sksl vi til tannlege og hs med Nelly, ahus og Strømmen barnelegesenter med Emmeth. Mannen har ferie f.o.m den 7 juli i 2 uker, da går jeg nok vært litt mer aktiv innpå her:rolleyes:;):):) skriver mer ikveld når kidsa er lagt:)

•☆Tastedingsen☆•

Å så betryggende at det skeldent er noe alvorlig med sånn kul :D mye steder å reise til de neste ukene da! Men bra det å;)

Takk :) men må si mannen har vært mer av den effektive arten idag :p hehe..

Ja den tiden kommer jo hos dere å etterhvert:D

Godt å være to om ting :-)

Ja, tiden raser avgårde, irriterende, vips så er sommeren slutt:eek::eek:

Har du fått, eller skal du få jobbe litt igjen?

Hehe ja det går fort! I fjord på denne tiden var Leoh i magen min, og nå farter han rundt i ring på gulvet og nærmer seg året:eek: og Emira da, har jo bare ett år igjen i barnehage! Og Liana blir plutselig en av de eldste på avdelingen sin..hehe..

Uff, føler jeg bare vil gi opp hele jobben! Ikke fått noe enda..men hun sa hun hadde prøvd å sende meg vaktliste på mail, men at det ikke gikk?! Og fikk ikke tak i meg fordi hennes mobil ble stjålet og hun mistet nummeret mitt.. men når jeg endelig fikk kontakt med hun igjen, så skjer det heller ikke noe!..

Hehe ja det går fort! I fjord på denne tiden var Leoh i magen min, og nå farter han rundt i ring på gulvet og nærmer seg året:eek: og Emira da, har jo bare ett år igjen i barnehage! Og Liana blir plutselig en av de eldste på avdelingen sin..hehe..

Uff, føler jeg bare vil gi opp hele jobben! Ikke fått noe enda..men hun sa hun hadde prøvd å sende meg vaktliste på mail, men at det ikke gikk?! Og fikk ikke tak i meg fordi hennes mobil ble stjålet og hun mistet nummeret mitt.. men når jeg endelig fikk kontakt med hun igjen, så skjer det heller ikke noe!..

Snedig der der ja, snart har du skolejente:D Vi fant vel ut jeg var gravid rundt på denne tiden i fjor:p

Litt rar dame høres det ut som ja, hun bør jo klare å få tak i deg, og hvis hun hadde vaktliste har vel ikke den endret seg så radikalt at du ikke kunne få den etterpå. Håper det ordner seg, eller at du får deg en annen jobb.

Njaaa, det er den flyturen, jeg tror ikke hun er så villig til å sitte i fanget. Får håpe på det beste hehe:-)
Men hun trenger jo kun å sitte stille under letting og landing;) Ellers kan hun løpe i midtgangen eller sitte på gulvet mellom setene å leke ;) Film på nettbrett er et must! ;) :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp