Er dette vannkopper eller?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
De blir ikke væskefylte liksom, iallefall minimalt.

1402897958610.jpg
1402897980993.jpg

Har stort sett over hele kroppen, minus ansiktet, og det er jo egentlig rart hvis det skulle være vannkopper? De pleier jo starte i ansiktet...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Vet ikke hva det kan være. Men det så ikke godt ut :/ masse god bedring til snuppa :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Kan det være varmeutslett eller eksem? Syns ikke det ligna så veldig på vannkopper? Det på det nederste bilde ligna ganske mye på eksemen til mini...
 
Jeg vet ikke hva det kan være, men masse god bedring.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er visst flere tilfeller av vannkopper på avd til frøkna, og de var klare på at det så ut som vannkopper da de så på det i bhg.
Så da er det vel ingen tvil :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Er visst flere tilfeller av vannkopper på avd til frøkna, og de var klare på at det så ut som vannkopper da de så på det i bhg.
Så da er det vel ingen tvil :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Nei da er det nok ingen tvil nei.. god bedring!!

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Hvis det er flere tilfeller av vannkopper på avdelingen er det stor sannsynlighet at det er det ja! Masse god bedring til snuppa :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nei da er det nok ingen tvil nei.. god bedring!!

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Hvis det er flere tilfeller av vannkopper på avdelingen er det stor sannsynlighet at det er det ja! Masse god bedring til snuppa :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hele småbarnsavdelingen er slått ut, er bare ett barn der i dag :p


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Oj! Lett fordeling av arbeidsoppgaver da :p da går vel det barnet sammen med en annen avdeling?

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Ja da er det bare storebarnsavdelinga igjen :p Men det går helt fint, de er så mye sammen uansett ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Uff, det beinet så vondt ut:(
Tipper nok det er vannkopper, ja....siden det er så mye av det i barnehagen:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Er visst munn-fot-og håndsykdom som går også, og brennkopper :p
Mulig det ikke er vannkopper idet hele tatt der oppe.

Synes de er litt for lite væskefylte til å være vannkooper

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Er visst munn-fot-og håndsykdom som går også, og brennkopper :p
Mulig det ikke er vannkopper idet hele tatt der oppe.

Synes de er litt for lite væskefylte til å være vannkooper

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Jeg synes ikke det ligner vannkopper men....De ser faktisk ganske like ut som de prikkene lillegutt hadde ved munn-hånd-fot...Men det er jammen ikke godt å vite. Jeg blir aldri helt klok på utslett, og det tror jeg ikke legene blir heller. Vi fikk jo beskjed om brannkopper første gangen han hadde munn-hånd-fot..Men skjønte senere da han fikk en en runde til med samme utslett at det ikke var brennkopper..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg synes ikke det ligner vannkopper men....De ser faktisk ganske like ut som de prikkene Olander hadde ved munn-hånd-fot...Men det er jammen ikke godt å vite. Jeg blir aldri helt klok på utslett, og det tror jeg ikke legene blir heller. Vi fikk jo beskjed om brannkopper første gangen han hadde munn-hånd-fot..Men skjønte senere da han fikk en en runde til med samme utslett at det ikke var brennkopper..


Sent from my iPad using BV Forum
Er nok munn-fot-og håndsykdom hun har fått. Er mer prikkete/rødflammete og noe som ligner mer blemmer både inni og oppå hendene og på føttene nå. Og litt mer rundt munnen også.

Leste også at det er vanlig å få utslett på kroppen også, men da blir de ikke væskefylte på samme måte som de blir på hendene og føttene.

Og så tittet mamman til hun ene med mfh på frøkna også da vi henta storebror, og hun synes det ser likt ut som det hennes datter har.

Så satser på det er det hun har ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg synes ikke det ligner vannkopper men....De ser faktisk ganske like ut som de prikkene Olander hadde ved munn-hånd-fot...Men det er jammen ikke godt å vite. Jeg blir aldri helt klok på utslett, og det tror jeg ikke legene blir heller. Vi fikk jo beskjed om brannkopper første gangen han hadde munn-hånd-fot..Men skjønte senere da han fikk en en runde til med samme utslett at det ikke var brennkopper..


Sent from my iPad using BV Forum
Men egentlig skal man bli immun mot å få denne sykdommen en gang til???

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Er nok munn-fot-og håndsykdom hun har fått. Er mer prikkete/rødflammete og noe som ligner mer blemmer både inni og oppå hendene og på føttene nå. Og litt mer rundt munnen også.

Leste også at det er vanlig å få utslett på kroppen også, men da blir de ikke væskefylte på samme måte som de blir på hendene og føttene.

Og så tittet mamman til hun ene med mfh på frøkna også da vi henta storebror, og hun synes det ser likt ut som det hennes datter har.

Så satser på det er det hun har ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Stemmer veldig godt med slik lillegutt hadde det i alle fall. Utslettet rundt munnen, i hendene/føttene og skrittet var værst med blemmer. De resterende resten på kroppen var mer uskyldige...Håper det går fort over, må jo bare gå over av seg selv..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Stemmer veldig godt med slik lillegutt hadde det i alle fall. Utslettet rundt munnen, i hendene/føttene og skrittet var værst med blemmer. De resterende resten på kroppen var mer uskyldige...Håper det går fort over, må jo bare gå over av seg selv..


Sent from my iPad using BV Forum
Men hadde han mye væske i blemmene på hender/føtter/munn?

For jeg synes ikke det er store mengdene å snakke om liksom. Vil ikke kalle det blemmer akkurat, heller utslett.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Men hadde han mye væske i blemmene på hender/føtter/munn?

For jeg synes ikke det er store mengdene å snakke om liksom. Vil ikke kalle det blemmer akkurat, heller utslett.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
I de han hadde rundt munnen var det litt væske, som sprakk og lagde gule skorper. Men de han hadde på hender, føtter og resten av kroppen var det ikke noe væske i. Der ble det heller ikke skorper.Kan se om jeg finner bildene jeg tok av han, og legge dem ut her senere...


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Er nok ingen tvil i dag.
Er blitt mer blemmeaktig på hendene i dag. Er merkelig nok ikke under føttene, og ikke så mye oppå føttene heller.

Munnen ser fin ut inni iallefall, litt blemmer/utslett rundt.

Ser ut som det har vært litt blemmer noe av det på armene, men ellers lite væskefylt.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp