krismo89 Flørter med forumet Februarlykke 2015 13 Jun 2014 #1 jeg må fikse skoene mine til i morgen, og det mangler en av de "pinnene" i spennen! noen fiffige løsninger anyone? Vedlegg 1402694647778.jpg 43,1 KB · Visninger: 20
jeg må fikse skoene mine til i morgen, og det mangler en av de "pinnene" i spennen! noen fiffige løsninger anyone?
miss-piggy Forelsket i forumet Februarlykke 2015 13 Jun 2014 #2 Skal komme med det fikse trikset som mannen alltid bruker: Strips Ta på skoen og fest spennen med et strips. Klipp den til og voila hihi Sent from my iPhone using BV Forum
Skal komme med det fikse trikset som mannen alltid bruker: Strips Ta på skoen og fest spennen med et strips. Klipp den til og voila hihi Sent from my iPhone using BV Forum
krismo89 Flørter med forumet Februarlykke 2015 13 Jun 2014 #3 miss-piggy skrev: Skal komme med det fikse trikset som mannen alltid bruker: Strips Ta på skoen og fest spennen med et strips. Klipp den til og voila hihi jeg får se om ikke typen har noen pittesmå strips i garasjen typisk at sånt skal oppdages kvelden før!! Klikk for å utvide …
miss-piggy skrev: Skal komme med det fikse trikset som mannen alltid bruker: Strips Ta på skoen og fest spennen med et strips. Klipp den til og voila hihi jeg får se om ikke typen har noen pittesmå strips i garasjen typisk at sånt skal oppdages kvelden før!! Klikk for å utvide …