Støttestrømper?

Molly

Med lille spira i magen <3
Heisann!
Jeg skal ut å fly om to uker. Til Amerika, så det er en lang flyreise. Bør jeg kjøpe støttestrømper da? Hvor kjøper jeg det og hvilket merke er best? :)

Har fått med meg at apoteket selger noen som visst nok skal være helt tipp topp :) men har ingen erfaring selv...:)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Har fått med meg at apoteket selger noen som visst nok skal være helt tipp topp :) men har ingen erfaring selv...:)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Takk :) Da kan jeg høre der hva de anbefaler :)

Jeg kjøpte et par på groupon men vet ikke helt hvordan de er. Jeg og skal til Canada om 2 uker :D... glede!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte på apoteket da jeg skulle til Thailand for noen år siden, de fungerte godt:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Kor langt er dåke på veg? Eg skal snart på flytur og, er 13 veker når det skjer. Nødvendig med støttestrømper då eller er det slik ein treng seinare i svangerskapet?

Førstegangs uten peiling ;)

Jeg fløy uten støttestrømper i uke 33 sist, men da var det en relativt kort innenriks reise. Men tror nok jeg uansett ville sørget for å stå opp og strekke meg ihvertfall annenhver time :-) støttestrømper har jeg ingen erfaring med men vi planlegger jo bryllupsreise til høsten og da kan det være en god ide kanskje...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Veldig greit å kjøpe strømper på apoteket. De tar mål av ankelomkretsen og leggen så du får noen som passer perfekt til dine bein ;)

Jeg sitter hele dagen på jobb, så fikk beskjed om å bruke dem da og på lange reiser:) jeg er 9+6 :)

01.01.14

På en så lang flytur som til USA/Canada er det lurt å bruke støttestrømper om man ikke er gravid også....:) Apoteket sine er helt kurrante. Man får også kjøpt støttetynnstrømpebukser også, og de er pene nok til å bruke i selskap. Tror de heter Jobst.

Fått apoteket til å spesial bestille første gangen jeg har kjøpt og neste gang kjøpte jeg på Badagisten1 As. er Forskjellig grader på de. Jeg har hatt de mot blodprop. God reise :)

Jeg kjøpte mine på apoteket i fjor. De tok mål og hjalp godt til da jeg spurte om hjelp.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Aldri dumt å bruke støttestrømper på fly, enten du er gravid eller ikke. Også lurt å bruke dem på jobb om du sitter mye i ro eller står rett opp og ned. Har kjøpt mine på apoteket. Tror merket heter Jobst, og er sånn passe fornøyd. Føler meg fortsatt litt hoven i beina, men de er hvertfall bedre enn ingenting:)

Foreløpig termin 12.01.15

Bruker kompresjonsstrømper når jeg er ute og flyr. Funker veldig bra mot vannsamling i beina pluss at de øker blodgjennomstrømingen i beina, kjenner liksom det prikker. Syns de er behagligere enn støttestrømper, pluss at de kommer i flere og morsommere design :D

Back
Topp