påån igjen.. :P

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Etter at jeg fødte en gutt i uke 22, er jeg tilbake her nå... Uke 22 er selvfølgelig alt for tidlig for at den lille gutten vår kunne overleve. Jeg fikk en kollaps i livmorshalsen, og han kom uten forvarsel.

Nå har vi nytt innsett i morgen, så tregner all støtte jeg kan få! Kryss fingrene for oss!

Krysser alt jeg har!!:):):) Forferdelig trist å høre om gutten din:( Håper dere klarer det hele veien nå:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei huff kjære deg.. .har vært innom dagboka di flere ganger og lurt så på ossen det har gått med deg... var virkelig ikke slik dette skulle gå...
Jeg krysser fingrene for at alt går fint på innsett i morgen!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Masse lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse lykke til! Krysser fingrene for dere..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fryktelig trist å høre om den lille gutten din :( , men nå ønsker jeg deg alt det beste for innsett og rugeperioden som jeg håper blir veldig langvarig denne gangen. Lykke til!

Huff så grusomt å lese, etter alt du var igjennom for å bli gravid. Krysser alt jeg har for at dere får en sprell levende baby ut av dette forsøket!!

Veldig leit å høre om den lille gutten din:-(
Krysser alt jeg har for at spiren fester seg fast og at lillegull blir i magehuset helt frem til termin<3

Jeg ønsker deg masse masse lykke til!!!!

Ble kjempe lei meg da jeg oppdaget at du hadde mistet gutten din, og håper så inderlig at noe slikt aldri skjer igjen! Og at denne gangen går det hele veien!!!

Så ufattelig trist :( sender deg masse positive og gode tanker og håper og tror at innsettet blir vellykket ♡♡

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

hvordan har det gått??=)

Veldig leit å høre! Håper det går bra denne gangen :-) :-)

Etter at jeg fødte en gutt i uke 22, er jeg tilbake her nå... Uke 22 er selvfølgelig alt for tidlig for at den lille gutten vår kunne overleve. Jeg fikk en kollaps i livmorshalsen, og han kom uten forvarsel.

Nå har vi nytt innsett i morgen, så tregner all støtte jeg kan få! Kryss fingrene for oss!

Dåke er tøff! Virkelig tøff! Sender dåke gode tanker og håper det gjekk fint på innsettingen i dag? :)
Masse lykke til videre st1gal!

Nei huff kjære deg.. .har vært innom dagboka di flere ganger og lurt så på ossen det har gått med deg... var virkelig ikke slik dette skulle gå...
Jeg krysser fingrene for at alt går fint på innsett i morgen!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja, jeg trengte litt pause herifra, men er nå tilbake :)

Jeg ønsker deg masse masse lykke til!!!!

Ble kjempe lei meg da jeg oppdaget at du hadde mistet gutten din, og håper så inderlig at noe slikt aldri skjer igjen! Og at denne gangen går det hele veien!!!
Ja det var noe dritt! :( Når blir det nytt forsøk for deg da?

Takk for støtten alle sammen! Nå får vi håpe på det beste, og at spira klamrer seg fast!

Å nei, så fryktelig trist å høre:-( Er så lei meg for det, men samtidig glad for at dere nå er igang med en ny sjangse. Masse lykke til! Klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja det var noe dritt! :( Når blir det nytt forsøk for deg da?

Tror ikke det blir noe forsøk før års skifte. Hadde utskrapning for 2 uker siden, var 9 uker på vei. Så trenger å fokusere på noen andre ting en liten stund. Pluss at huset jeg og samboer bygger er ferdig om 1-2 mnd så trenger å fokusere litt der også. Så tar meg en lang sommerferie nå!

Back
Topp