påån igjen.. :P

uff dette var skikkelig trist å høre :( Nå får man håpe at spire lille sitter skikkelig fast på dette innsette, hele ni mnd!!!! Dette unner jeg ingen :( Masse lykke til med innsettet. Og forstår godt at du trengte en pause herfra. Masse lykke til videre <3 <3 <3

Tror ikke det blir noe forsøk før års skifte. Hadde utskrapning for 2 uker siden, var 9 uker på vei. Så trenger å fokusere på noen andre ting en liten stund. Pluss at huset jeg og samboer bygger er ferdig om 1-2 mnd så trenger å fokusere litt der også. Så tar meg en lang sommerferie nå!

Uff så kiipt! :( Men godt å kunne nyte ferien å slappe av, og så prøve på nytt etter nyttår da! :) Krysser fingrene for deg!(og litt for meg selv.. )

Uff så kiipt! :( Men godt å kunne nyte ferien å slappe av, og så prøve på nytt etter nyttår da! :) Krysser fingrene for deg!(og litt for meg selv.. )
Takk!! Krysser det jeg kan for at det går bra for deg nå!! :)

Etter at jeg fødte en gutt i uke 22, er jeg tilbake her nå... Uke 22 er selvfølgelig alt for tidlig for at den lille gutten vår kunne overleve. Jeg fikk en kollaps i livmorshalsen, og han kom uten forvarsel.

Nå har vi nytt innsett i morgen, så tregner all støtte jeg kan få! Kryss fingrene for oss!

Uff da, får vondt i magen av deg.
Håper dette egget er gullegget som blir til ett sårt etterlengtet barn :-)

Back
Topp