IKM uke 23

kommer nok iløpet av dagen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da roper jeg opp :

Pudder pp 12
Soletti
Romi pp6

Dere har IKM i dag! Hvordan går det med dere? Uke 23 trenger flere positive tester ;)
Skulle gjerne bidratt med positiv test! Men den var negativ i dag, og spotter fortsatt. Regner med at dritt-tr kommer i løpet av dagen. Sett meg opp på tr du.

Skulle gjerne bidratt med positiv test! Men den var negativ i dag, og spotter fortsatt. Regner med at dritt-tr kommer i løpet av dagen. Sett meg opp på tr du.
Æsj da :( det var ikke sånn det skulle gå. Fører deg opp

Føler så med deg :( Håper du får mannen på andre tanker med tiden <3 varm klem
Vi har desverre ikke så mye tid. Mannen ble 40 i fjor vinter så han vil bare prøve ut dette året, ellers føler han at han blir for gammel til å følge opp :( Kan ikke bytte mann for å bli gravid lissom. Ønsker meg virkelig ett barn til, men elsker jo mannen min.

Leo vil bli storebror <3

Vi har desverre ikke så mye tid. Mannen ble 40 i fjor vinter så han vil bare prøve ut dette året, ellers føler han at han blir for gammel til å følge opp :( Kan ikke bytte mann for å bli gravid lissom. Ønsker meg virkelig ett barn til, men elsker jo mannen min.

Leo vil bli storebror <3
Det var trist da:( sender en Go klem <3

Så lyst til å bli mamma <3

Er det for sent å få festeblødning nå, med ikm på søndag? Jeg fikk blødning igår, sånn litt mens jeg var på do, men ikke noe mer. Så litt til idag mens jeg var på do.. Dag 24 etter sist mens igår. Jeg har hatt sykluser på 28 dager i flere år, mens sist syklus var den på 31. Håper det ikke er syklusen som har begynt å tulle. Jeg bruker monitoren, som har vist høy i 15 dager, men ikke max. Prøvde eggløsningstest fra clearblue på siden(siden det er første syklus med monitoren) men dne var det feil med, og fikk ny i posten først igår.

Jeg håååper det er festeblødning, og ikke tr som har starta å tulle..

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det for sent å få festeblødning nå, med ikm på søndag? Jeg fikk blødning igår, sånn litt mens jeg var på do, men ikke noe mer. Så litt til idag mens jeg var på do.. Dag 24 etter sist mens igår. Jeg har hatt sykluser på 28 dager i flere år, mens sist syklus var den på 31. Håper det ikke er syklusen som har begynt å tulle. Jeg bruker monitoren, som har vist høy i 15 dager, men ikke max. Prøvde eggløsningstest fra clearblue på siden(siden det er første syklus med monitoren) men dne var det feil med, og fikk ny i posten først igår.

Kan jo være at el er forsinket:)

Så lyst til å bli mamma <3

Etter hva jeg har lest fester egget seg mellom 2-10 dager etter eggløsningen. De fleste sier dog cirka 7 dager. Men det passer vel med cirka ti dager om du har el 14 dager før forventet mens. Med kortere lutealfase passer det jo ennå bedre ;) jeg håper for deg!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1401878819.614507.jpg

Det er ingen andre enn meg som ser no her? :p

Kikka først å så ikke noe, men så kikka jeg flere ganger og syns jeg så en skygge :p haha!! Sprø i hue? Neida :p

Må bare få bekrefta at jeg ser syner :p

Hm. Kan ikke se noe jeg. Men jeg pleier ikke å se noe når andre ser heller altså :-)

Krysser fingre for deg!

Hehe :p jeg ser og ser ikke jeg :p dårlig på sånt jeg å!
Ser sjeldent andres jeg å, da må de være veldig tydelige ;)

Meeen, nå skal jeg vente med å teste til helga! Er det noe der, så skal det være synligere da ;) IKM på lørdag :)

Back
Topp