IKM uke 23

Kan sette meg opp på passert ikm ;-) :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Du er tålmodig som klarer å vente med å teste ! Jeg har som sagt sykluser på 28-34 dager, det er 34. dagen er på fredag så vet ikke om jeg er over IKM enda siden det varierer så når TR kommer.. Jeg holder på å dø av spenning !

Du er tålmodig som klarer å vente med å teste ! Jeg har som sagt sykluser på 28-34 dager, det er 34. dagen er på fredag så vet ikke om jeg er over IKM enda siden det varierer så når TR kommer.. Jeg holder på å dø av spenning !
Har egentlig prøvepause, så er nok derfor jeg er så rolig :-) variert syklus her også, så vi får se hva som skjer. Tror tanta kommer i morgen jeg.:-)

Åja, da skjønner jeg :) Vi har ikke prøvd før nå vi, men er så utålmodig allikevel :P
Vi har prøvd i 4 mnd, men pga ustabilt blodsukker så har vi en pause :-) + sambo har vert borte hele pp :-P. -12 timer da :-P

Da kom tr her, så da var det slutt på prøvingen for oss. Prøve å være takknemlig og glad for at vi har fått en. Lykke til med prøvingen dere andre og gratulerer til alle gravide :)

Leo vil bli storebror <3

Da kom tr her, så da var det slutt på prøvingen for oss. Prøve å være takknemlig og glad for at vi har fått en. Lykke til med prøvingen dere andre og gratulerer til alle gravide :)

Leo vil bli storebror <3
Føler så med deg :( Håper du får mannen på andre tanker med tiden <3 varm klem

Da roper jeg opp :

Pudder pp 12
Soletti
Romi pp6

Dere har IKM i dag! Hvordan går det med dere? Uke 23 trenger flere positive tester ;)

I går ettermiddag fikk jeg skikkelig mageknip, gikk over etter et par timer!
Så var jeg på fotballtrening, og når den var ferdig kjente jeg små stikninger i livmorområdet..
I dag er jeg kvalm, vondt i hue og småforkjøla, i tillegg har jeg menslignende smerter i venstre side! Noen som har vært borti noe lignende? Eller vet om det er noe tegn på noe?
Måtte selvfølgelig teste i dag, bare for å sjekke, men der var det ingenting :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Da roper jeg opp :

Pudder pp 12
Soletti
Romi pp6

Dere har IKM i dag! Hvordan går det med dere? Uke 23 trenger flere positive tester ;)
negativ her,traff nok ikke helt med mannen borte:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp