Nærmer seg juni

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Denne måneden blir mars barna laget :p Lykke til med prøvingen ;) håper på mange positive tester i midten/slutten av mnd / beg av neste :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Denne måneden blir mars barna laget :p Lykke til med prøvingen ;) håper på mange positive tester i midten/slutten av mnd / beg av neste :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Blir spennande :) Forige gang blei eg gravid på første forsøk. Slutta på pillen for ein mnd sidan, ikkje gravid enda så håper på juni :) lykke til du og!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Lykke til :) jeg håper jo på at klaffer denne mnd :) fått 4 negative tester hit til så håper jeg slipper fler. Men fullammer og mensen har enda ikke kommet heller :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været
 
1 negativ satser på positiv neste gang :) venter på mensen, men den kommer nok iløpet av ett par dager. Satser på baby i midten av mars :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Lykke til alle sammen :D jeg håper virkelig på en pos test mot slutten av denne mnd :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
Blir spennede å se om vi flytter inn her permanent :D håper vi alle her får bo her fast ;-) gleder meg til positive tester

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Blir spennede å se om vi flytter inn her permanent :D håper vi alle her får bo her fast ;-) gleder meg til positive tester

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Håper jeg også ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Søndag. Men det har hendt ett par ganger før at den har vært sen. Negativ test på fredag. Tipper mens kommer iløpet av uka :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Når har du ikm? ( hva vil det si egentlig ? Den dagen man egentlig sku hatt mensen ?:p)


Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Bra du skriver hva det betyr :) har ikke helt fått med meg forkortningene. Var ikke på forum med den forrige, men var på en facebook termin gruppe :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Bra du skriver hva det betyr :) har ikke helt fått med meg forkortningene. Var ikke på forum med den forrige, men var på en facebook termin gruppe :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Vet ikke helt om d er det det betyr :p tror egentlig det står for "ikke kommende mens" men skjønner ikke om det betyr at det er den dagen man egentlig skulle hatt mens eller når mensen er på overtid :p

Hvor mange barn har du fra før da? Og alder? :)
Jeg har en på.7 mnd. Så ønsker meg altså to tette ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Vet ikke helt om d er det det betyr :p tror egentlig det står for "ikke kommende mens" men skjønner ikke om det betyr at det er den dagen man egentlig skulle hatt mens eller når mensen er på overtid :p

Hvor mange barn har du fra før da? Og alder? :)
Jeg har en på.7 mnd. Så ønsker meg altså to tette ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Har ei datter på 19mnd i dag. Ønsker meg to passe tette ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Høres ut som en fin aldersforskjell :) blir sikkert kjempe kos med tette:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja tror det blir akkurat passe for min del. Nå begynner hun å være mer selvstendig. Sover oftere lengre on natten. Har kanskje sovet 20 netter fra 19 til 07.30 siden hun kom til, så må være ærlig og si at det har vært tungt. Kjennes som at det har løsnet litt nå ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja tror det blir akkurat passe for min del. Nå begynner hun å være mer selvstendig. Sover oftere lengre on natten. Har kanskje sovet 20 netter fra 19 til 07.30 siden hun kom til, så må være ærlig og si at det har vært tungt. Kjennes som at det har løsnet litt nå ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Bra det har løsnet. :D slitsomt med sånne netter. Har ikke hatt så mange av de, mini her har sovet hele natten siden fødsel. Kanskje derfor jeg ønsker så tette :p ville nok ventet litt lenger jeg også hadde det Vært urolige netter.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Bra det har løsnet. :D slitsomt med sånne netter. Har ikke hatt så mange av de, mini her har sovet hele natten siden fødsel. Kanskje derfor jeg ønsker så tette :p ville nok ventet litt lenger jeg også hadde det Vært urolige netter.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det hadde vært deilig. Satser på at neste blir sånn jeg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Satser på positive tester og mange mars babyer :D

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været
 
Satser på positive tester og mange mars babyer :D

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været
Ja håper det :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene og håper på at det klaffer for alle! her har jeg nettopp fått besøk av TR etter å ha tatt ut pstav(9mai) så dette blir moro!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp