*** IKM uke 25 ***

Har du fått positiv el-test igjen? Jeg trodde el var igår..men har positiv test i dag også! Er bare å fortsette å legge inn aksjer :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, jeg hadde positiv test på lørdag, og neeesten positiv test i går, men grunnen til at jeg trodde jeg var 1 dpo i går var at tempen gikk litt opp i går. Men i dag var tempen helt lav igjen, så jeg kan ikke ha hatt EL enda, for da stiger tempen min mye. Så nå håper jeg egget løsner i dag (0-48 timer etter positiv test), og at det ikke var kroppen som gjorde et mislykket forsøk på EL. Vi får se. Helt negativ EL-test i dag hvert fall.

TR forsvant igår, EL-tester er bestilt, grapefrukt er innkjøpt og jeg er klar for PP3 :D

Hmm, eltesting eller ei? Jeg klarer ikke bestemme meg.

Dere som kan dette :P Spiller det noen rolle når tid på dagen man tar EL- test? Og må urinen være konsentrert?

Dere som kan dette :p Spiller det noen rolle når tid på dagen man tar EL- test? Og må urinen være konsentrert?

Ja, urinen må være konsentrert. Og det er anbefalt å ta testen en del timer etter at du har stått opp, så om du står opp til nokså "vanlig tid" så burde testen taes mellom kl. 11-15. Det er anbefalt å holde seg 4 timer fra forrige dobesøk, og ikke drikke de siste 2 timene før testing. Jeg pleier å ta testen før lunsj, så får jeg holdt meg og kan la være å drikke på formiddagen. :)

Ja, urinen må være konsentrert. Og det er anbefalt å ta testen en del timer etter at du har stått opp, så om du står opp til nokså "vanlig tid" så burde testen taes mellom kl. 11-15. Det er anbefalt å holde seg 4 timer fra forrige dobesøk, og ikke drikke de siste 2 timene før testing. Jeg pleier å ta testen før lunsj, så får jeg holdt meg og kan la være å drikke på formiddagen. :)

Takk for tips ;) Prøvde en i stad for å teste var over tre timer siden jeg hadde tisset. Den var negativ, noe jeg regnet med.

Hvor kan en kjøpe grapefrukt juice?

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

På alle matbutikker. Vanligvis står det en del forskjellige sammen med juice i kjøleskapet der melk også står.

Men den som er best heter Cevita, og står gjerne borte ved frukt&grønt-avdelingen. Der hvor de gjerne har smoothie og bama-jucier osv.

Og da har jeg bestilt gr.tester :p gleder meg til å teste uff kommer til å bli testoman nå ,, Forresten jeg er kjempe fornøyd med billige-tester forgie gang bestilte jeg på mandagen ( før klokka 12) og allerede dagen etterpå (på tirsdagen) lå dem i postkassen! lurer foresten på hvor mye penger jeg egentlig har brukt på tester ! uff årker ikke tenke på det! tror dette blir siste gangen jeg bestiller da ! ;)

Tempen steg ikke ordentlig i dag heller. :mad: Jeg håper virkelig den stiger i morgen, eller så var det nok ikke noe modent egg da LH-toppen kom. Og da er det vanskelig å si hva kroppen vil finne på. Æsj. Utrolig kjedelig.

*Taster på app på mobilen*

Tok en CB digital EL test i går den var negativ, noe jeg regnet med siden tappen og slim ikke gir noen indikasjon på at EL er rundt hjørnet. Etter syklus før MA skal EL være i morgen +- en dag eller to. I dag tidlig tok jeg en g-test for å sjekke om jeg har hcg igjen i kroppen, den ble svakt positiv, tar en ny på fredag for å se da.

Håper EL kommer i pinsen, skal fortsette å teste med CB.

Noen som vet om kroppen i det hele tatt prøver seg på EL om det er spor av hcg igjen i kroppen?

Har noe som minner om el smerter men etter mine beregninger skal ikke el komme før på fredag . Har da tatt utgangspunkt i sykluser på 29 dager siden det så ut som min syklus hadde stabilisert seg på 29 dager. Men har hatt sykluser på alt fra 26 dager til 32 dager. Hvis jeg har el nå så får jeg en syklus på 26 dager... Har sex annen hver dag så da burde vi jo treffe ? Blir ikke helt klok jeg og er redd for at vi skal bomme totalt

Tok en CB digital EL test i går den var negativ, noe jeg regnet med siden tappen og slim ikke gir noen indikasjon på at EL er rundt hjørnet. Etter syklus før MA skal EL være i morgen +- en dag eller to. I dag tidlig tok jeg en g-test for å sjekke om jeg har hcg igjen i kroppen, den ble svakt positiv, tar en ny på fredag for å se da.

Håper EL kommer i pinsen, skal fortsette å teste med CB.

Noen som vet om kroppen i det hele tatt prøver seg på EL om det er spor av hcg igjen i kroppen?

Ja. Om du bare har veldig lavt nivå av hcg kan du få EL.

Har noe som minner om el smerter men etter mine beregninger skal ikke el komme før på fredag . Har da tatt utgangspunkt i sykluser på 29 dager siden det så ut som min syklus hadde stabilisert seg på 29 dager. Men har hatt sykluser på alt fra 26 dager til 32 dager. Hvis jeg har el nå så får jeg en syklus på 26 dager... Har sex annen hver dag så da burde vi jo treffe ? Blir ikke helt klok jeg og er redd for at vi skal bomme totalt

Sex annenhver dag holder uansett når EL skjer. :-)

Back
Topp