Utstyrstråden

Ang. sele og sjal; vi har manduca og moby wrap. Vart anbefalt manduca av en erfaren bære-mamma. Ergo-baby er også veldig populær, men har ingen erfaring med den. Moby wrap passer fint til haust-baby sidan det er eit ganske varmt sjal. Gledar meg til å bruke sjal og sele igjen! Moby wrap'en skal pakkes i fødselsbagen. Kryssar fingrane for at eg kjem så langt :)
 
Vi må kjøpe søskenvogn, siden vi får to tette :) (13 mnd i mellom) Så må vi ha en sprinkelseng til m/utstyr, så kanskje litt klær om det blir jente. Ellers har vi det meste tror jeg.. Blir å kjøpe ny bilstol til storebror istedet :)

Akkurat samme her, men 16mnd.mellom så storebror har allerede fått nytt sete ;)
Også skal vi kjøpe oss en manduca eller ergo baby denne gangen :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Vi har spart på alt etter vesla vår så har veldig mye rosa!!! Hehe... Aner ikke hva mini i magen er, men har en følelse av at det er en gutt. Da må det byttes ut veeeeldig mye klær osv. Men det får tiden vise!

Eneste jeg kommer på at vi må kjøpe er bilsete, stellebord m badekar, gulpekluter og noen nye håndklær. :)
 
Vi er superheldige. Vi får arve nesten alt og det er lite brukt, blant annet seng, vuge, ergobaby bæresele, dyner som ikke er brukt. sauskinspose, voksipose, bilstolpose,brystpumpe, vogn om vi vil. føler det er litt luksus siden vi får arve tfk vogn menden er 06mod jeg har lyst på ny vogn så vi blir å bestille fra tyskland tror jeg. så må vi kjøpe brio stellebord for å henge på veggen, stelleveske og bilstol.
 
Jeg har termin 11 september, men jeg er allerede godt i gang med innkjøp. Mange har anbefalt og ikke kjøpe inn for tidlig, men for meg så har det vært bra å sette meg inn i hva jeg trenger og begynt å kjøpe inn litt ting. Føler at prosessen med å bli vandt med hva som skal komme har blitt lettere og kjekkere med å både kjøpe inn ting (brukt, og arvet og kjøpt nytt på tilbud) og å omorganisere hjemmet. Jeg tenker at hver enkelt må kjenne på når det er riktig å begynne å kjøpe inn ting.

Jeg har ingen eksakte tall på hva alt koster. Men det jeg foreløpig har arvet fra min søster ligger på rundt 12000 kr full pris. Jeg har kjøpt inn klær (brukt og på tilbud), seng (brukt), urban voksi vognpose (brukt) og diverse annet for rundt 10000 kr (vognen kostet 6200kr. Den kjøpte jeg ny). Tips: Det er mange gode tilbud på finn.no.
 
I dag går turen til IKEA for å kjøpe stellebord, klesskap osv osv :) veldig gøy med innkjøp synes jeg!
 
Her trengs alt! Har en gutt på 6 fra et tidligere forhold, men der har alle tingene gått til pappan hans og annen familie for lenge siden. Har kjøpt det meste av klær nå, samt vogn, seng, leandervugge og litt flasker, kluter o.l. :)
 
Her trengs det vel egentlig en kommode til , så vi har til lillebror sine klær , men ellers har vi alt .
Kjøpt ny seng til storebror , så lillebror får " babysenga " og så skal jeg kjøpe den søte body'n på HM med born 2014 på <3
 
Har bestilt denne. Sambo valgte farge, lilla :p

pic_26.jpg
 
Er det fra merket sebra? Kjempe fin:)

Ja, Sebara Kili! :D Ja synes den var nydelig. Og gøy at kjæresten ville ha lilla :)

Heldiggris! Og heldige baby:) Ønsket meg også sånn, men den ble litt dyr! Fant en fin lagd av møbelsnekker på finn i stedet da!

Synes egentlig den er for dyr, men ettersom vi fikk vogn av mamma blir det seng fra svigermor :p Da valgte jeg den jeg hadde lyst på, og ikke en rimelig en hehe :)
 
Ja, Sebara Kili! :D Ja synes den var nydelig. Og gøy at kjæresten ville ha lilla :)



Synes egentlig den er for dyr, men ettersom vi fikk vogn av mamma blir det seng fra svigermor :p Da valgte jeg den jeg hadde lyst på, og ikke en rimelig en hehe :)
Jammen er dere heldige.... :) Deilig da!!

Her kommer det nok ikke annet enn en haug med strikkeplagg fra de kommende bestemødrene, men det er jammen stas det også! ;)
 
Jammen er dere heldige.... :) Deilig da!!

Her kommer det nok ikke annet enn en haug med strikkeplagg fra de kommende bestemødrene, men det er jammen stas det også! ;)

Åh men det er jo ENDA mer stas enn hva som kan kjøpes for penger <3 Her blir det strikket av bestemor, oldemor og tante. Gleder meg sånn til å se, det er overraskelser alt sammen :D


Jeg har nettopp foretatt mitt første innkjøp til babyen. Håper han vil ha mye glede av denne!

http://www.fisher-price.com/en_US/brands/babygear/products/45667



P0098_d_5.jpg


Skulle ønske de hadde slike for voksne...! :)

Åh den var FIN!!! Sånn vil jeg også ha!
 
Back
Topp