Skravletråd lag Tulipan

Hei laget mitt:)
Jeg må desverre melde meg av denne runden med slankekrigen:( har vært litt ut og inn av sykehuset de siste dagene og jeg føler meg ikke så bra hverken fysisk eller psykisk om dagen. Jeg har i mange år sliti med alvorlig reflux og det ble målt til å være det værste tilfellet legen hadde sett. Hele 579 sure oppstøt med magesyre i døgnet. Jeg ble så glad og lettet for jeg var sikker på at jeg skulle få operasjon og at tiden med betennelse og magesår var over!! Men igjen så sto skuffelsen over meg da testene også viste dysfagi:/ dysfagi er lammelser og kramper i spiserøret noe som gjør at jeg har vansker med å svelge mat. Dette kombinert med reflux gjør at maten jeg får svelget kommer opp igjen og legger seg i spiserøret. Syra har laget sår i spiserøret mitt så nå må jeg legge om til en temmelig streng diett for å avlaste fordøyelsen litt. Har fått noen temmelig sterke medisiner som jeg blir dårlig av i tillegg. Håper dere forstår situasjonen min og at det er greit jeg gir meg for denne gang:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Så leit å høre :-( Masse god bedring!
 
Oida! Ramla i superchips fella idag :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1400867554948.jpg
    1400867554948.jpg
    63,2 KB · Visninger: 9
Spent på resultatet, håper det gikk bra denne runden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke det beste resultatet for oss denne uka:( kjedelig å miste noen. Vi får bare jobbe skikkelig bra neste uke :)
Satser på bedre resultat neste uke;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny uke er i gang, og jeg er så glad for at jeg fortsatt er med! Kunne vært meg som røyk sist, det var så vidt det gikk ned sist uke, så det var en oppvekker. God slankeuke, folkens! Kjør hardt, kjør stil! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hvordan går det med alle sammen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det går greit :) Med deg da? :)
Går greit her også:) Er spent på vekta til fredag, ikke lenge igjen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med alle sammen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Veeldig spent på om jeg har gått ned denne uka, gikk jo opp sist uke :( krysser for nedgang !


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veeldig spent på om jeg har gått ned denne uka, gikk jo opp sist uke :( krysser for nedgang !


Sent from my iPhone using BV Forum
Satser på at du har nedgang denne uka da, krysser fingrene med deg;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alltid spent når det nærmer seg fredag. Håper det går bra med alle i morgen og at vi slipper å miste noen denne uka:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei nei nei og atter nei :( jeg har vært på farta i hele dag, veide meg i dag morges før jeg dro til Oslo med toget for så å ta videre til hjembyen min , og glemte og legge inn tall :( nå ble jeg bare altfor trist


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei nei nei og atter nei :( jeg har vært på farta i hele dag, veide meg i dag morges før jeg dro til Oslo med toget for så å ta videre til hjembyen min , og glemte og legge inn tall :( nå ble jeg bare altfor trist


Sent from my iPhone using BV Forum
Men du kan jo legge inn i kveld/morgen tidlig da? :) Er jo bare torsdag i dag;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men du kan jo legge inn i kveld/morgen tidlig da? :) Er jo bare torsdag i dag;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hahaha jeg er et ordentlig surrehue ! I mitt hue et det tydeligvis fredag :p er det mulig !


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hahaha jeg er et ordentlig surrehue ! I mitt hue et det tydeligvis fredag :p er det mulig !


Sent from my iPhone using BV Forum
Det var jo enda godt, vil jo ikke miste deg denne runden:D Bare du legger inn før 19 i morgen, så går det bra;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hahaha jeg er et ordentlig surrehue ! I mitt hue et det tydeligvis fredag :p er det mulig !


Sent from my iPhone using BV Forum

Du e ikkje aleine. Eg og har fredagsfølelse i dag :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp