Krumelurs dagbok

krumelur

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Føler på meg at dette går bra, så lager meg er sted for ustrukturerte skriblerier og tanker.

Har testet hver dag siden tirsdag. Hvitt tirsdag og onsdag, stadig sterkere streker siden det.

Føler meg overrasket, litt uvel og er full av tanker om hvordan livet som fire kommer til å bli. Har verdens fineste 18 mnd gamle gutt nå. Både hans og vårt liv kommer til å bli snudd opp ned.

Termin har jeg selv beregnet til 4.2, etter antatt EL. Menstermin er 30.01, men det er ikke korrekt. Har sen EL.

Lurer på hvor tidlig jeg bør ta kontakt med lege for å få det bekreftet der? Uke 6?

Kommet til å be om UL i uke 12 pga alvorlige komplikasjoner i forrige svangerskap.
 
Hei!
Vi går spennende tider i møte nå, altså. Må man til lege for å bekrefte graviditet? Trodde det holdt med testen, jeg, men nå har jeg aldri vært gravid før...
 
Dårlig formulert fra min side. Må til lege evt jordmor for å bli satt opp på kontroller, henvises til UL etc.
 
Dårlig formulert fra min side. Må til lege evt jordmor for å bli satt opp på kontroller, henvises til UL etc.
Aha, da skjønner jeg. Selvsagt må det sies i fra om det, sånn at man blir innkalt til ul osv. Tenkte egentlig ikke så langt :p
 
Tatt min siste test. Nå krysser jeg fingrene for at alt går bra med spiren min.
Ca 15% mister etter uke 3, det betyr at 85% går det bra med. Jeg blir en av dem.
Forsøker å unngå så mange løft, men det er vanskelig med en 1-åring i huset.

dy3a6uqu.jpg


El-testene rakk jeg aldri bruke, tenkte å starte med de i neste pp om det ikke klaffet i første. Nå blir de nok en ekstra bryllupsgave til ei god venninne som jeg vet skal starte prøving i løpet av året :)
 
Sterk å fin test:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi hadde fest hjemme i går. Utrolig hvor fyllesyk man kan føle seg etter fire Munkholm.
 
Vi hadde fest hjemme i går. Utrolig hvor fyllesyk man kan føle seg etter fire Munkholm.
Haha! Syntes man ofte blir like sliten av å være edru når man er på fest. Hvis jeg er sein i seng, føler jeg meg helt ødelagt neste dag.


Fra mobil.
 
Hehe, det kan jeg forstå! Kanskje litt enklere når man er hjemme hos seg selv?
 
Hehe, det kan jeg forstå! Kanskje litt enklere når man er hjemme hos seg selv?
Ja, hadde en sixpack Munkholm i kjelleren, gikk ned dit og helte i glasset hver gang jeg skulle ha mer. Så var det bare å snike seg unna alle tilbud om vin og drinker.. Tror ingen fikk mistanke. Men herregud, langt frem til 12 uker!
 
Nå har jeg akkurat kastet mine tester. Tar dere vare på de? Skjønner ikke helt hva jeg skal med de eller hvor jeg skal gjøre av de, så nå havnet de i søpla. :)
 
Jeg har tatt vare på de testene jeg tok første dagen, i tillegg til at jeg har tatt bilde av den digitale testen jeg tok i går. Vet ikke helt hvor lenge jeg kommer til å ta vare på dem da. Jeg føler ikke at jeg ta vare på dem ;)
 
Kjenner trøttheten sniker seg på. Passer i grunn ganske dårlig at gutten vil opp 0515 da. :|
 
Våknet med murringer, iling nedover låret og en sterk følelse av at jeg kommer til å blø snart. :(
 
Det er vel vanlig med murring, så vi får krysse fingrene for at det er lille spire som lager litt bedre plass til seg selv der inne :)
Kvalmen har kommet hit også.... :(
 
Det er vel vanlig med murring, så vi får krysse fingrene for at det er lille spire som lager litt bedre plass til seg selv der inne :)
Kvalmen har kommet hit også.... :(

Ja, krysser fingrene for det. Håper kvalmen gir seg også, for oss begge. Var ikke særlig plaget forrige svangerskap. Uvel i uke 7-10 husker jeg, spydde ikke. Så synes det er tidlig nå. ..
 
Back
Topp