Det er det helt klart ikke hos meg heller![]()
Jeg skal ikke klage jeg altså, EL har alltid kommet mellom CD 10-21, så jeg venter aldri lenge. (Bank i bordet, så det ikke blir lenge nå.)
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det helt klart ikke hos meg heller![]()
Oh, yes! Litt usikker på hvordan romfordelingen blir da... Ikke helt bra om el-uka er på rom med barnaÅh, så deilig. Hyggelig med EL-uke på ferie heller enn tr-uka hvert fall.
Nei heldigvis så er det ikke så veldig voldsomt. Det kunne vært værreJeg skal ikke klage jeg altså, EL har alltid kommet mellom CD 10-21, så jeg venter aldri lenge. (Bank i bordet, så det ikke blir lenge nå.)
Oh, yes! Litt usikker på hvordan romfordelingen blir da... Ikke helt bra om el-uka er på rom med barna![]()
Hmmmmmm... Ja.... Håper vi slipper å være kreative, for å si det sånn!Lykkelitenpost: 17493974 skrev:Åja, haha.. Nei, det får vi krysse fingrene for. Ellers så får dere ta en "pause" fra stranden eller noe da?
Det er faktisk bare 3 uker til det er vår turHar ikke helt klart å bestemme meg for når jeg skal begynne med EL-tester.Vi er nå hvert fall i gang med uke 22, så tiden går heldigvis.
men ville dere ha hatt samleie annen hver dag eller hver dag i el uka? merker at det er en stund siden vi har prøvd å time til el
Jaa ja hvorfor må den det?:å kjedelig greier altsåTiden frem til el synes jeg går fort, men frem til ikm går det veeeeeldig tregt
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ikm 21. Juni.
Håper virkelig det klaffer nå!
Sent from my iPhone using BV Forum
Syklusene mine er litt ustabile så litt usikker på IKM, men sett meg opp på 20 juni enn så lengePP3! Og denne omgangen skal jeg prøve bruke EL-tester, burde jeg tempe i tillegg??